×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tolga'yı Öpmek İçin İzin İstiyorum !!!
#91
Olmuyoo öyle SadSad
Ara
Cevapla
#92
Höyyttt. Pc koyu sadece abisi öper. Pc koyu öpmeye çalışan başkaları da varsa onları da abisi başka bi şekilde öper.

Ona göre Big Grin
Cevapla
#93
ben kabul etmniyorumn ...
hemn öpecekseniz niye konu yapıyorsunuz ki insanlarıda emellerinize ulaşmnak iç alet edionuz artı niye 20 kişi Big GrinBig Grin amma soru sordumBig GrinBig GrinBig Grin ya mneleğimn sen nie kabul ettin Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#94
ee madem gencLer kendi araLarından anlaşmış,

öpün gitsin :yikildim:

Big GrinBig GrinBig Grind
Ara
Cevapla
#95
Big GrinBig GrinBig Grin mert senden de böle bir cevap gelerdiBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#96
sevenlere engel olmayalım abla Big Grin
Ara
Cevapla
#97
haklısın da canım diğer üyelere kötü örnek ama Big GrinBig Grin
düşünsene biri çıkıo seni öpmek istio hemde üyelerden izin istio başımıza taş yağacakBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#98
:yikildim:

yani Big GrinBig Grin

gel direk öp Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#99
Big GrinBig GrinBig Grin
dime öpeceksen öp ne soruonBig GrinBig Grin
güzeldi janım:
Ara
Cevapla
Leader Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Höyyttt. Pc koyu sadece abisi öper. Pc koyu öpmeye çalışan başkaları da varsa onları da abisi başka bi şekilde öper.

Ona göre Big Grin
korkmadım ki Big Grin
ama nedense öpmekten vazgeçtim Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Moderatör olmak istiyorum ZencefiL 24 3,942 06-15-2012, Saat: 05:27 PM
Son Yorum: adyge55
  Gülen Yeşil Adamı İstiyorum (: PCKoPaT 14 3,207 08-02-2010, Saat: 01:49 PM
Son Yorum: sıla
  Mehmetçiklerimiz için! Qetesh 1 998 06-26-2010, Saat: 03:31 PM
Son Yorum: My_LiFe
  Türkçemize uygun bir profil istiyorum €BeRimSin 4 1,329 12-20-2008, Saat: 05:18 PM
Son Yorum: €BeRimSin
  Nickimin değiştirilmesini istiyorum... CReATuRE 5 1,506 11-25-2008, Saat: 09:31 AM
Son Yorum: CaNaT



Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi