07-29-2008, Saat: 07:20 PM
Bir kızla tanışsan ne olacak ki ....
|
Güzel Bir Kız ile Tanışmak İstiyorum
|
|
07-29-2008, Saat: 07:20 PM
Bir kızla tanışsan ne olacak ki ....
07-29-2008, Saat: 07:21 PM
Hasan ım ne olacağını bilmiyonmu ?
07-29-2008, Saat: 07:23 PM
Bilmiyorum yahut da anlamıyorum ..
Nolacak ... Ki, sen tüm gönüllere giren birisin, bırak tanışmayı onlar sana gelsin ...
07-29-2008, Saat: 07:30 PM
Gülüm
Sen öyle diyorsan öyledir . Ama bir ben değil sende öylesin . Öpüyorum seni aşkum ... Sevg ...
07-29-2008, Saat: 07:31 PM
Ben ÖPTÜM Seni Canımın içi ..
07-29-2008, Saat: 07:32 PM
Birden içim bir hoş oldu ....
Bir daha öp canımın içi .................. Bende seni öpcem ama
07-29-2008, Saat: 07:38 PM
Öpsem mi ki ..
Neyse çok istiyorsun öpüm bari .. Muck .. Ohh, içimin yağı eridi ..
07-29-2008, Saat: 07:43 PM
Valla ne deiym süper bir öpücük oldu bu
![]() :dDur kız sıra bende ![]() Mucksss ( Ohhhh )
07-29-2008, Saat: 07:49 PM
Kız felan diye konuşma göstertirim ha
07-29-2008, Saat: 07:51 PM
![]() ![]() ![]() ![]() pardon yaww biran karıştırdım ![]() ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Moderatör olmak istiyorum | ZencefiL | 24 | 3,942 |
06-15-2012, Saat: 05:27 PM Son Yorum: adyge55 |
|
| Gülen Yeşil Adamı İstiyorum (: | PCKoPaT | 14 | 3,207 |
08-02-2010, Saat: 01:49 PM Son Yorum: sıla |
|
| Türkçemize uygun bir profil istiyorum | €BeRimSin | 4 | 1,329 |
12-20-2008, Saat: 05:18 PM Son Yorum: €BeRimSin |
|
| Nickimin değiştirilmesini istiyorum... | CReATuRE | 5 | 1,506 |
11-25-2008, Saat: 09:31 AM Son Yorum: CaNaT |
|
| nickimi değiştirmek istiyorum | sunurk | 4 | 1,214 |
11-18-2008, Saat: 12:14 AM Son Yorum: chatlaq |
|