×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tolga'yı Öpmek İçin İzin İstiyorum !!!
Leader Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Höyyttt. Pc koyu sadece abisi öper. Pc koyu öpmeye çalışan başkaları da varsa onları da abisi başka bi şekilde öper.

Ona göre Big Grin
Ahhahah Big GrinBig Grin :A: Tongue
Âh be.
Ara
Cevapla
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ee madem gencLer kendi araLarından anlaşmış,

öpün gitsin :yikildim:

Big GrinBig GrinBig Grind

Canımsın kardeşim tşkler ...

Biz aramızda anlaştık zati SmileSmile
Ara
Cevapla
16 Kişi oldu .....

Bekliyorum ....
Ara
Cevapla
Leader Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Höyyttt. Pc koyu sadece abisi öper. Pc koyu öpmeye çalışan başkaları da varsa onları da abisi başka bi şekilde öper.

Ona göre Big Grin

Güzelim ,

Pckoyu sana bırakan kim ? Senden sonra onuda öperim ben , nede olsa öpmeye alışdım SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
sibel Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ben kabul etmniyorumn ...
hemn öpecekseniz niye konu yapıyorsunuz ki insanlarıda emellerinize ulaşmnak iç alet edionuz artı niye 20 kişi Big GrinBig Grin amma soru sordumBig GrinBig GrinBig Grin ya mneleğimn sen nie kabul ettin Big GrinBig GrinBig Grin

Tamam kabul etme ... SadSadSad
Ara
Cevapla
bn izin vermiommm Sad

Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin oLamass böLee bişyyy
Ara
Cevapla
16 kişide tıkandık kaldık yawww ,

Ha gayretttt
Ara
Cevapla
aMyLee Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bn izin vermiommm Sad

Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin oLamass böLee bişyyy

Allah seni neeettsinnnn SadSadSad
Ara
Cevapla
€ferim LeyLam hep ßöLe oLBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
:pisik: neeetsin bnii :'(


Big GrinBig Grin idee öpüpde napcan ki aLLamm yaaa
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Moderatör olmak istiyorum ZencefiL 24 3,942 06-15-2012, Saat: 05:27 PM
Son Yorum: adyge55
  Gülen Yeşil Adamı İstiyorum (: PCKoPaT 14 3,207 08-02-2010, Saat: 01:49 PM
Son Yorum: sıla
  Mehmetçiklerimiz için! Qetesh 1 998 06-26-2010, Saat: 03:31 PM
Son Yorum: My_LiFe
  Türkçemize uygun bir profil istiyorum €BeRimSin 4 1,328 12-20-2008, Saat: 05:18 PM
Son Yorum: €BeRimSin
  Nickimin değiştirilmesini istiyorum... CReATuRE 5 1,505 11-25-2008, Saat: 09:31 AM
Son Yorum: CaNaT



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi