08-25-2008, Saat: 08:36 PM
bir insanın güvenini kazanmak kaybetmek kadar kolay değildir..
|
Editör'den Entresan Sözler
|
|
08-25-2008, Saat: 08:36 PM
bir insanın güvenini kazanmak kaybetmek kadar kolay değildir..
08-25-2008, Saat: 08:36 PM
SORUNUN KENDİNDE OLDUÄžUNU ANLAYAMAYAN İNSANLAR, ÇÖZÜMÜ BAŞKALARININ HUZURUNU BOZMAKTA BULUR.
09-16-2008, Saat: 07:01 AM
Hocam çok sağol ...........
09-16-2008, Saat: 09:34 PM
yalnız açığa çıkan ışığı görebiliyorsan, yalnız söylenen sesi duyabiliyorsan
ne görebiliyorsun ne de duyabiliyorsun !!!!!
09-16-2008, Saat: 09:39 PM
Ahhh ahhh ............
09-17-2008, Saat: 10:44 PM
kaybedebileceğim hiçbişey yokken kendimi kaybettim
09-17-2008, Saat: 10:46 PM
Bekleyeceğim seni. Zor olacak, çok zor olacak; ama, bekleyeceğim. Bu yarım yüreğin diğer yarısı, yani sen…Geleceksin değil mi?
09-17-2008, Saat: 10:56 PM
ahhhhhhhh ahhhhhhhhhhhh üstad ahhhhh......
bu bekleyişler yok mu....
09-17-2008, Saat: 11:02 PM
Ne desek boş valla ......... Beklemek kötü .....
09-17-2008, Saat: 11:04 PM
ben sonsuza dek beklerim sonsuzluğun sonunda sen olduğun sürece
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| qüzeL sözLer ARŞİVi | tatlı_cadı | 10 | 1,495 |
04-12-2022, Saat: 09:30 AM Son Yorum: wildfang |
|
| kısa sözler | d€n!z kısı | 9 | 1,684 |
04-11-2022, Saat: 11:50 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Resimli Güzel Sözler | Stinq | 4 | 1,237 |
04-11-2022, Saat: 06:22 PM Son Yorum: wildfang |
|
| güzel sözler......... | Qetesh | 1 | 829 |
04-11-2022, Saat: 04:36 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Özlü Sözler | ZeNiTH | 2 | 886 |
04-10-2022, Saat: 07:20 AM Son Yorum: wildfang |
|