07-13-2007, Saat: 04:50 PM
ben vayımm
|
Gündüzcüler Bölümü
|
|
07-13-2007, Saat: 04:50 PM
ben vayımm
07-13-2007, Saat: 04:55 PM
ne güzel bende varım
07-13-2007, Saat: 05:34 PM
bende geldiiiiimmmmmmm
07-13-2007, Saat: 05:37 PM
slm bende geldım işim vardı gıtmıstım
ceylan gözlum ben aydındayım normalde ama izmirlıyım ok arkadasımda aydınlı fenerbahceye alıcaklar onu baya güzel futbol oynuo ayrıca cok tatlı yaws cikin olsa cikin derım ama hakket süper sen nerden
07-13-2007, Saat: 05:45 PM
bende kocaelideyim ama samsunluyum
07-13-2007, Saat: 05:48 PM
hııııııı güzellllllll işte öle sen kac yasındasın?
07-13-2007, Saat: 05:51 PM
ben ağustosta tam 16 olcam
07-13-2007, Saat: 05:56 PM
vavs süper oda zatı daha 17 deil
yani söle oda olcak süper yaaaa yegem olurmusun?
07-13-2007, Saat: 06:00 PM
ceylan gözlü Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bende kocaelideyim ama samsunluyum vay toprak mışız ya bende ist ama aslen samsunluyum pek bilmiyoruz ama oraları neyse
07-13-2007, Saat: 06:02 PM
sudenaz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:vavs süper oda zatı daha 17 deil noluyo kıs bakıyorum da çöpçatanlığı almışsın eline ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Gececiler Bölümü | Leader | 4,225 | 254,794 |
05-07-2021, Saat: 11:56 PM Son Yorum: badelie |
|