01-15-2008, Saat: 07:21 PM
hata sende duracağın köşeyi devlet sırrı gibi sakladın ama yinede kimse geçmiyor o köşeden 



|
Uyuz Oluyorumm Sinirr oluyorummmmm
|
|
01-15-2008, Saat: 07:21 PM
hata sende duracağın köşeyi devlet sırrı gibi sakladın ama yinede kimse geçmiyor o köşeden
![]() ![]()
01-16-2008, Saat: 12:47 PM
Sabaha Kadar Nöbet Tuttuk Ama Nafile Yine Dosyalara Erişemedik :d
01-16-2008, Saat: 01:24 PM
sandığa bakın birde
01-16-2008, Saat: 01:29 PM
ercan ne sandığı kız dosyaya sekiz elle sarılmış düşürmemek için
01-16-2008, Saat: 01:49 PM
adyge55 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ercan ne sandığı kız dosyaya sekiz elle sarılmış düşürmemek içinçeyiz sandığına tabiki orada saklıyor olabilir
01-16-2008, Saat: 01:52 PM
yok ercan elinde dosylar ben görüom ama düşürmüor sımsıkı sarılmış dosyalara
01-16-2008, Saat: 02:00 PM
hehehe
yok çeyiz sandığımda çeyizlerim var dosyaları çıkarmıyom kopmleteorileriniz yüzünden
01-16-2008, Saat: 03:16 PM
nasılsa birgün o dosyaları çıkaracan ne olursa olsun elimize geçecek bizde kötü emellerimiz için kullanacaz
01-17-2008, Saat: 10:21 AM
yok çok ders çıkardım yazdıklarınızdan
ne öğrendik:Kız kısmı gerçek aşkı bulucam diye dosyalarıyla köşe başında beklmez!!!!
01-17-2008, Saat: 10:31 AM
gULSHEn Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yok çok ders çıkardım yazdıklarınızdan Allahım yaa butun yorumları okudum benım dısımda herkes carpısmak ıcın bısıy dusunmus.Gulsens en bence ıcı bos kagıtlarla gıt kose basına..Carpısınca evrakların a bısıy olmaz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) | €stapitipiti | 11 | 2,103 |
04-13-2022, Saat: 05:18 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum | PaPaTYa_PReNSeS | 6 | 1,404 |
04-12-2022, Saat: 12:08 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum | senem albayrak | 9 | 1,713 |
04-08-2022, Saat: 02:48 PM Son Yorum: wildfang |
|
| hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... | gaye sultan | 5 | 1,656 |
04-07-2022, Saat: 01:03 AM Son Yorum: wildfang |
|
| ya bak giderayak uyuz oldum | bilgeis | 4 | 1,361 |
04-06-2022, Saat: 09:54 AM Son Yorum: wildfang |
|