07-13-2007, Saat: 06:03 PM
kıs mı istionuz nan forumda :yikildim:
|
Gündüzcüler Bölümü
|
|
07-13-2007, Saat: 06:03 PM
kıs mı istionuz nan forumda :yikildim:
07-13-2007, Saat: 06:08 PM
ya napıım ya cok ıstıo hayatında tatlı bırının olmasını su aralar cok yogun dedıgım gıbı transfer olayı ya bırının ona karısması onu mutlu edıo ulen cocuk mesur olcak düşündügü seye bak bende hayret edyom umarım buluruz
07-13-2007, Saat: 06:12 PM
ne transferi nan :yikildim:baq ben çoq karışırım mesela :yikildim:
07-13-2007, Saat: 06:37 PM
slm arkdaşlar
07-13-2007, Saat: 06:52 PM
slm arkadaşlar
07-13-2007, Saat: 07:46 PM
ercan abi vayyyyy ne güsell biz hemşeriyiz ha
07-13-2007, Saat: 08:13 PM
ööööüüüyt yoll açınn forumun fenomeni geldii
![]() nassınızz millet
07-13-2007, Saat: 08:17 PM
Tik Tak Tik Tak yine ßen qeLdiiiim :$
07-13-2007, Saat: 08:18 PM
ercan abi bak forumda beni istiyolar ne diyon veriyonmu
07-13-2007, Saat: 08:59 PM
iyi gecelerrrrr
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Gececiler Bölümü | Leader | 4,225 | 254,799 |
05-07-2021, Saat: 11:56 PM Son Yorum: badelie |
|