×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tolga'yı Öpmek İçin İzin İstiyorum !!!
Öpecem tabi ...

Haftaya inşallah İstanbuldayım SmileSmile İşimi garantiye alimde öyle gideyim ....

Sevg ...
Ara
Cevapla
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ewt dersen ben1 + ercan1= 2 20 edecek ona göreBig Grin


Hımmm .. Elbette olur yawww SmileSmileSmileSmile

Kim demiş herkes istediği kişiyi öpsün banane Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
ToLga aßiiiiiiiiiiiii Sonuna kadar DiRen aßiBig GrinBig Grin

yenik dü$me Firari'yeBig GrinöptürTme kendiniBig Grin Tongue
Âh be.
Ara
Cevapla
Firari Fırtına Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hımmm .. Elbette olur yawww SmileSmileSmileSmile

Kim demiş herkes istediği kişiyi öpsün banane Big GrinBig Grin
bencedeBig Grin
bu arada tolga ne dio öpücüğeBig Grin
Ara
Cevapla
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bencedeBig Grin
bu arada tolga ne dio öpücüğeBig Grin


onunda gönlü var sanırım Big Grin
Ara
Cevapla
Tolga durumdan memnun , oda ne yapsın garibim izin çıkmasını bekliyor .. Eeee ben öpecem onu ya , birde heyecan yapıyor Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ToLga aßiiiiiiiiiiiii Sonuna kadar DiRen aßiBig GrinBig Grin

yenik dü$me Firari'yeBig GrinöptürTme kendiniBig Grin Tongue

Deli ,

O dünden razı , ona kalsa izne gerek yok dedi ama benimkisi delikanlılık işte Big GrinBig Grin

Sevg ...
Ara
Cevapla
Firari Fırtına Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Deli ,

O dünden razı , ona kalsa izne gerek yok dedi ama benimkisi delikanlılık işte Big GrinBig Grin

Sevg ...
Demek ööLe :kizgin: Big GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
Aynen öyle ........
Ara
Cevapla
Firari Fırtına Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Tolga durumdan memnun , oda ne yapsın garibim izin çıkmasını bekliyor .. Eeee ben öpecem onu ya , birde heyecan yapıyor Big GrinBig GrinBig Grin

Big GrinBig GrinBig Grin

Abim daha olmadımı 20 ben iki defa daha izin versem olmazmı ...
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Moderatör olmak istiyorum ZencefiL 24 3,942 06-15-2012, Saat: 05:27 PM
Son Yorum: adyge55
  Gülen Yeşil Adamı İstiyorum (: PCKoPaT 14 3,207 08-02-2010, Saat: 01:49 PM
Son Yorum: sıla
  Mehmetçiklerimiz için! Qetesh 1 998 06-26-2010, Saat: 03:31 PM
Son Yorum: My_LiFe
  Türkçemize uygun bir profil istiyorum €BeRimSin 4 1,328 12-20-2008, Saat: 05:18 PM
Son Yorum: €BeRimSin
  Nickimin değiştirilmesini istiyorum... CReATuRE 5 1,505 11-25-2008, Saat: 09:31 AM
Son Yorum: CaNaT



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi