06-11-2007, Saat: 04:34 PM
Pessimist Adlı Kullanıcıdan Alıntı:fazla uçuyorsun
ama konusma
lan dıngıl senın gıbı kundak bebesıyle laf dalasına gırmem ben kendını adammı sanıyosun bana burda kendıne hakaret ettırme ama dur sen hakaretten anlamıyosun dıme sende seref haysıyet olsa hala cvp yazmassın
bıde catlak gırl melek 06 yı korumamın sebebı o benım kardesım ve kımseye laf ettırmedım bu zamana kadar bundan sonrada ettırmem anlıyabılıymusun hele böle sut oglanına hıc laf ettırmem


sonra çuvalı benim başıma geçirdi: kendini çok mu zeki sanıyor anlamadım.