07-13-2007, Saat: 09:01 PM
ercan abi oralardamısıınn
|
Gündüzcüler Bölümü
|
|
07-13-2007, Saat: 09:01 PM
ercan abi oralardamısıınn
07-13-2007, Saat: 09:14 PM
Arkadaşlar okunuyu tam okuyamadım bi tanıdıgnıza sewgilimi arıyosunuz _?
07-14-2007, Saat: 11:33 AM
heyyy millet ben geldiiim kimse varmııı
07-14-2007, Saat: 12:34 PM
ben geldimmm ama istemiosanız giderim
07-14-2007, Saat: 12:38 PM
slmmmmmmmmmm
07-14-2007, Saat: 12:47 PM
sllmmm nbr millet
07-14-2007, Saat: 12:57 PM
arkadaşlar bişi soracam sizlere ya bu durumumuzu nerden değiştiriyoduk
07-14-2007, Saat: 02:06 PM
bak arkadsım sayfanın üstte sağ tarafta hoşgeldin die yazı var onun altındada özel mesajlar onun altındada durumum yazıo ona tıkla ordan deiştir
07-14-2007, Saat: 02:45 PM
slm ben geldim ama kimse yokk ama olsun
hayatta böyle bir şey zaten her zaman yanında birini bulamazsın
07-14-2007, Saat: 04:00 PM
çok teşekkürler helencim
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Gececiler Bölümü | Leader | 4,225 | 254,799 |
05-07-2021, Saat: 11:56 PM Son Yorum: badelie |
|