07-31-2007, Saat: 06:15 PM
hiç unuturmuyum sırf sizLer bni mutLu ediyosunuz sizLer warsınız die qeLiorum ztn net yokken üzqünüm sinirLiyim die zaten nete karşıLAr
miley13:
SİZİ SEWİYORUM
miley13:SİZİ SEWİYORUM
|
gecelerinefendisi ve canat işbirliğiyle......
|
|
07-31-2007, Saat: 06:15 PM
hiç unuturmuyum sırf sizLer bni mutLu ediyosunuz sizLer warsınız die qeLiorum ztn net yokken üzqünüm sinirLiyim die zaten nete karşıLAr
miley13:SİZİ SEWİYORUM
07-31-2007, Saat: 06:19 PM
katılmayı ve duygusuz ailesiyle tanışmayı çok isterdim...şehirler farklı olunca size iyi eğlenceler dilemekten başka bir şey gelmiyor elimden
07-31-2007, Saat: 06:20 PM
Pelikan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:katılmayı ve duygusuz ailesiyle tanışmayı çok isterdim...şehirler farklı olunca size iyi eğlenceler dilemekten başka bir şey gelmiyor elimden başka zaman kısmet olursa inşallah seninlede tanışırız
07-31-2007, Saat: 06:21 PM
Rüya Güzeli Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hiç unuturmuyum sırf sizLer bni mutLu ediyosunuz sizLer warsınız die qeLiorum ztn net yokken üzqünüm sinirLiyim die zaten nete karşıLAr istersen şimdiden biraz toparla kendini belki karar değiştiriler
07-31-2007, Saat: 06:21 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:$$$$ hemen ayrıLık moduna girmeiN kısma girmiyoruz zaten
07-31-2007, Saat: 06:25 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ßiSi unutma muhaßßetLerine daLmı$SınıS da... olsun bis gene görüşürüz ben buna inanıyorum
07-31-2007, Saat: 06:28 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:taßekide görü$CeS! yani bisde ele dedik :mucuks::mucuks::mucuks: |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Doğum Günün Kutlu Olsun CaNaT.. | acemhe | 9 | 2,133 |
09-18-2010, Saat: 11:54 PM Son Yorum: CaNaT |
|
| canat x) | _AL0n3_ | 6 | 1,317 |
09-19-2009, Saat: 03:18 PM Son Yorum: nazarboncuqu |
|
| ıyıkı dogdun canat | adda | 45 | 4,097 |
09-25-2007, Saat: 10:37 PM Son Yorum: Rüya Güzeli |
|