01-17-2008, Saat: 11:20 AM
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:teyzo ben alti ustu 3 5 dosya icin yaparmiyim bole bisi yaw muhim olan insanlik![]()
ne bilim yiğeni,m belli mi olur demi ama
|
Uyuz Oluyorumm Sinirr oluyorummmmm
|
|
01-17-2008, Saat: 11:20 AM
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:teyzo ben alti ustu 3 5 dosya icin yaparmiyim bole bisi yaw muhim olan insanlik ne bilim yiğeni,m belli mi olur demi ama
01-17-2008, Saat: 11:24 AM
sikayetcim ben yaw dosyalariyla kandirdi beni bu kiz asil benim duygularimla oynandi ama
01-17-2008, Saat: 11:25 AM
Yorgun Yürek Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ne bilim yiğeni,m belli mi olur demi amaevet yorgun_yürek haklı bellimi olur ,güvenmiicen kimseye sağolun çok ii akıl veriosunuz
01-17-2008, Saat: 11:27 AM
gULSHEn Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evet yorgun_yürek haklı bellimi olur ,güvenmiicen kimseye kalbinin sesini dinle ben dogru diyorum teyzommu ![]() ![]() eger onu secersen al dosylarini ver dosyalarimi yanii ![]()
01-17-2008, Saat: 11:31 AM
![]() yine dosyalarımı almak için bi oyun bu dimi al dosyalarını ver dosyalarımı noluyozz??
01-17-2008, Saat: 11:35 AM
gULSHEn Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bak kirici oluyorsun ama bi insanin duygulariyla bu kadar da oynanmaz ki sana hic yakistiramadim bahh ![]()
01-17-2008, Saat: 11:39 AM
hehehehe
01-17-2008, Saat: 11:51 AM
guluyorsun dimi bide bak bu sefer harbiden al dosyalirini seninle daha fazla devam edemicem
![]()
01-17-2008, Saat: 11:55 AM
hehehehehe
çok üzüldüm böyle bitmemeliydi
01-17-2008, Saat: 11:57 AM
gULSHEn Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hehehehehe evet ama napim benim bir canim var duygularim agar tahribat icinde felan yani belki affederim ama bi guzellik yaparsan tabii ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) | €stapitipiti | 11 | 2,103 |
04-13-2022, Saat: 05:18 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum | PaPaTYa_PReNSeS | 6 | 1,404 |
04-12-2022, Saat: 12:08 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum | senem albayrak | 9 | 1,713 |
04-08-2022, Saat: 02:48 PM Son Yorum: wildfang |
|
| hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... | gaye sultan | 5 | 1,656 |
04-07-2022, Saat: 01:03 AM Son Yorum: wildfang |
|
| ya bak giderayak uyuz oldum | bilgeis | 4 | 1,361 |
04-06-2022, Saat: 09:54 AM Son Yorum: wildfang |
|