×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uyuz Oluyorumm Sinirr oluyorummmmm
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:teyzo ben alti ustu 3 5 dosya icin yaparmiyim bole bisi yaw muhim olan insanlik Smile Smile


ne bilim yiğeni,m belli mi olur demi ama Big Grin
Ara
Cevapla
sikayetcim ben yaw dosyalariyla kandirdi beni bu kiz asil benim duygularimla oynandi ama Big Grin
Ara
Cevapla
Yorgun Yürek Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ne bilim yiğeni,m belli mi olur demi ama Big Grin
evet yorgun_yürek haklı bellimi olur ,güvenmiicen kimseye Big Grin sağolun çok ii akıl veriosunuz Big Grin
Ara
Cevapla
gULSHEn Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evet yorgun_yürek haklı bellimi olur ,güvenmiicen kimseye Big Grin sağolun çok ii akıl veriosunuz Big Grin

kalbinin sesini dinle ben dogru diyorum teyzommu Big GrinBig Grin
eger onu secersen al dosylarini ver dosyalarimi yanii Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
Big GrinBig Grin yine dosyalarımı almak için bi oyun bu dimi al dosyalarını ver dosyalarımı noluyozz?? Big Grin Smile
Ara
Cevapla
gULSHEn Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Big GrinBig Grin yine dosyalarımı almak için bi oyun bu dimi al dosyalarını ver dosyalarımı noluyozz?? Big Grin Smile


Bak kirici oluyorsun ama bi insanin duygulariyla bu kadar da oynanmaz ki sana hic yakistiramadim bahh Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
hehehehe Big Grin
Ara
Cevapla
guluyorsun dimi bide bak bu sefer harbiden al dosyalirini seninle daha fazla devam edemicem Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
hehehehehe Big Grin çok üzüldüm Sad böyle bitmemeliydi Sad Big Grin
Ara
Cevapla
gULSHEn Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hehehehehe Big Grin çok üzüldüm Sad böyle bitmemeliydi Sad Big Grin

evet ama napim benim bir canim var duygularim agar tahribat icinde felan yani Big Grin
belki affederim ama bi guzellik yaparsan tabii Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,103 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  ya bak giderayak uyuz oldum bilgeis 4 1,361 04-06-2022, Saat: 09:54 AM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi