07-16-2007, Saat: 06:35 PM
tanjuyu tanıyan varmı
|
Gündüzcüler Bölümü
|
|
07-16-2007, Saat: 06:35 PM
tanjuyu tanıyan varmı
07-17-2007, Saat: 01:01 AM
slm nbrrsnz
07-17-2007, Saat: 01:09 AM
iisiz nolsun srycn sen nassın...benim msn de toplu katliam omuş sanırım...kimse de tık yok...
07-17-2007, Saat: 09:26 AM
ben ii yim sizi sormalı arkadaşlar eee
07-17-2007, Saat: 09:59 AM
herkeseeeee hayırlı günleerrrrrrrr
07-17-2007, Saat: 11:37 AM
iyi akşamlarrrrrr.......
07-17-2007, Saat: 06:07 PM
uzaydan dünyaya ben geldim:yikildim:
07-17-2007, Saat: 06:21 PM
aydanherkeze bn geldimmmmmm
07-18-2007, Saat: 08:47 AM
gunaydin cay içen varsa gelsin yanima+ simitttt
07-18-2007, Saat: 09:17 AM
sağol ya çok ii olur daa kahvaltı yapmamıştım saten
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Gececiler Bölümü | Leader | 4,225 | 254,811 |
05-07-2021, Saat: 11:56 PM Son Yorum: badelie |
|