07-18-2007, Saat: 09:17 AM
simit te çok güsell görünüo taze taze


|
Gündüzcüler Bölümü
|
|
07-18-2007, Saat: 09:17 AM
simit te çok güsell görünüo taze taze
![]()
07-18-2007, Saat: 09:31 AM
gellllllllllll bu raya ben borek yiyorum şimdiiiii
07-18-2007, Saat: 09:34 AM
börek mi yok ya sabah sabah midemi arıtır
simit ısmarlarsan gelirim tabe .. ![]()
07-18-2007, Saat: 09:38 AM
okyyyyyyyy sne bilirsinnnnnnnn bn bitirdim zatennnn
07-18-2007, Saat: 09:41 AM
07-18-2007, Saat: 09:44 AM
07-18-2007, Saat: 09:45 AM
günaydın nbrsiniz?
07-18-2007, Saat: 09:47 AM
ii seni sormalı
poğaça aldım gel beraber kahvaltı yapalım ..
07-18-2007, Saat: 09:49 AM
çok şükür Allah'a iim valla ne olsun ...
ayyy ii olurdu valla kahvaltı yapmadım henüz... caylar benden olsun mu
07-18-2007, Saat: 09:51 AM
[quote=*乃ム√u丂u*]çok şükür Allah'a iim valla ne olsun ...
ayyy ii olurdu valla kahvaltı yapmadım henüz... caylar benden olsun mu [/quoteolsun cnm yaa nerdesin bn koşuyolundayımm ... ![]() gelebilcenmi,?? |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Gececiler Bölümü | Leader | 4,225 | 254,814 |
05-07-2021, Saat: 11:56 PM Son Yorum: badelie |
|