02-16-2007, Saat: 10:47 AM
düzceli aşık Adlı Kullanıcıdan Alıntı:müthiş olmuş başka bildiğin sözler varsa onlarıda koyarsın emeğine sağlıkbaska çokk biliyom canım hepsini koyarım siteyee
|
of of yıktım ortalıgı
|
|
02-16-2007, Saat: 10:47 AM
düzceli aşık Adlı Kullanıcıdan Alıntı:müthiş olmuş başka bildiğin sözler varsa onlarıda koyarsın emeğine sağlıkbaska çokk biliyom canım hepsini koyarım siteyee
02-16-2007, Saat: 10:50 AM
rockçı/kız Adlı Kullanıcıdan Alıntı:HEHE YIKMIŞIN HAKKATEN JANIM:phe he valla hı yıktım yaww
02-16-2007, Saat: 10:52 AM
pusat41 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Forum Nerde Kim Yiktizu ha haaa sen olaya fransız kalmıssın
02-16-2007, Saat: 10:57 AM
sen neymissin be abla*
02-16-2007, Saat: 10:59 AM
tşk ederim yavrucum
02-16-2007, Saat: 11:02 AM
kendimi çok küçük hissettim bi an
![]() ![]()
02-16-2007, Saat: 11:03 AM
valla bende çok büyük hissettin nikin böyle yapıyon beni beyenmiyon mu yoksaa
02-16-2007, Saat: 11:05 AM
niye çok mu pesimistce
02-16-2007, Saat: 11:22 AM
he he he çok komuk gördum sizi bugunnn
02-16-2007, Saat: 11:29 AM
bende sinirli gordum sizi
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|