03-27-2007, Saat: 11:09 PM
|
ezomun tırnaklarına uyus oluyorum :D
|
|
03-27-2007, Saat: 11:09 PM
03-27-2007, Saat: 11:10 PM
hehe hayırlı olsun tırnaklarınızz
03-27-2007, Saat: 11:10 PM
kız bende sana inat daha çooooooooooooooook uzatacammmmmmmmmmmmmmm
![]() hıhhhh
03-27-2007, Saat: 11:11 PM
derdo Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hehe hayırlı olsun tırnaklarınızzsağol canım seninde olsun diyecem ama sende tırnak erkek ölçülerindedir herhalde.. tabi gitar falan çalmıyosan
03-27-2007, Saat: 11:13 PM
Yaww yemek nasıl yiyon merak ettim
![]() ![]()
03-27-2007, Saat: 11:14 PM
yokk beaa aplamm ne gitarıııı
esta aplam gıcıkk oluyosaa uzatma be ezo aplamm
03-27-2007, Saat: 11:15 PM
bak derdom benı düşünüyo sende nerde o anlayıs
...yasa derdom arkandayım konus ....
03-27-2007, Saat: 11:17 PM
Zen!th Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yaww yemek nasıl yiyon merak ettimişin güzel tarafıda o ya zaten ... çatal kaşık ihtiyaçım yok ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :yikildim: :yikildim: :yikildim:
03-27-2007, Saat: 11:18 PM
derdo Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yokk beaa aplamm ne gitarııııolmaz derdom ...inadına uzatacam görsün pitipiti
03-27-2007, Saat: 11:18 PM
Sefa len bizde uzatalımmı
![]() ![]() ![]() yaklaşanı çizerizzz cızttt ![]() ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) | €stapitipiti | 11 | 2,103 |
04-13-2022, Saat: 05:18 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum | PaPaTYa_PReNSeS | 6 | 1,404 |
04-12-2022, Saat: 12:08 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum | senem albayrak | 9 | 1,713 |
04-08-2022, Saat: 02:48 PM Son Yorum: wildfang |
|
| hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... | gaye sultan | 5 | 1,656 |
04-07-2022, Saat: 01:03 AM Son Yorum: wildfang |
|
| uyuz oluyorum hala yaaa | bilgeis | 10 | 1,903 |
04-05-2022, Saat: 12:25 PM Son Yorum: wildfang |
|