06-23-2007, Saat: 01:32 PM
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:allah seni ne yapsın emi utanmazz oo şeref konuğuuu beeeee:yikildim: :yikildim:߀nde doum günü ChoCuuyum
ßiShe diom mu hane
Âh be.
|
pckopatın doğum günü partisine hoşgeldinizz:):)
|
|
06-23-2007, Saat: 01:32 PM
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:allah seni ne yapsın emi utanmazz oo şeref konuğuuu beeeee:yikildim: :yikildim:߀nde doum günü ChoCuuyum ßiShe diom mu hane
Âh be.
06-23-2007, Saat: 01:34 PM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abı serefın konuguymusuz da henuz seref gelmedı nasıl konuksak seref abı yok ortalarda :yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim: şerefi bizzzzz çöpleri toplasın diye düşünmüştükkkkk:hihi neyse şeref konuklarımızdan sende geldinn hoşgeldin:hihi sende şimdilik ayakta kalma masana geç otur bekle hadi canım hadi güselimmm hadi lannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sonra ilgileniriz senleeee okişşş:yikildim: :yikildim: :yikildim:
06-23-2007, Saat: 01:36 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:߀nde doum günü ChoCuuyum tamam sende jojuksunn amaa biras sabrett bak ben sanaaaaa oyuncakkk eşşek aldımmmmm vericem birasdann hadi geç kapıyaaa janımmm..:yikildim: :yikildim:
06-23-2007, Saat: 01:42 PM
bende geldim da
![]() nasılsınız tekrardan dogum günün kutlu olsun pcsekerim bu arada hediyemi dün vidim bugun bos geldim![]() ![]()
06-23-2007, Saat: 01:43 PM
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tamam sende jojuksunn amaa biras sabrett bak ben sanaaaaa oyuncakkk eşşek aldımmmmm vericem birasdann hadi geç kapıyaaa janımmm..:yikildim: :yikildim: he bende zekası biraz gelişir diye abaküs aldıydım canım benim çok sefiom ya bı kısı ne cabuk büyüdü atilla apisi :yikildim: :yikildim:
06-23-2007, Saat: 01:43 PM
amam yine kıyamadım bak bunu getirdim güle güle oyna
![]() ![]()
06-23-2007, Saat: 01:44 PM
abı ne bıcım dogum gunu kımse ılgılenmıyo benımle valla sıkayet edıcem orman bakanlıgına :yikildim: :yikildim::yikildim: :yikildim::yikildim: :yikildim::yikildim: :yikildim::yikildim: :yikildim:
06-23-2007, Saat: 01:44 PM
Melek06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bende geldim dawerdiiiniS hedieLeri ßugün geri weriomu$um ahaha :yikildim: hoShgeLDin
Âh be.
06-23-2007, Saat: 01:45 PM
Melek06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bende geldim da melekçimmm yollarını gözlerr oldukk şerf konuğusunnn partiye geç kalıyosunnnn yuhhhhh yaniii diyceeemm diyemiyorummm nedenn çünküü gene trnstasınnn dimi sennnnn bakımmmmm:yikildim: :yikildim: :yikildim:
06-23-2007, Saat: 01:45 PM
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:he bende zekası biraz gelişir diye abaküs aldıydım canım benim çok sefiom ya bı kısı ne cabuk büyüdü atilla apisi :yikildim: :yikildim:hakketten yaw:S 17 oLduk 16 iiydi ߀a ßen ßi kaCh Sene onLa idare ederdim![]() ![]()
Âh be.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Doğum Günün KutLu oLsuN Stinq | ZeNiTH | 5 | 2,129 |
04-14-2022, Saat: 06:44 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Dogum Günün Kutlu Olsun History . . | Hasretiim | 15 | 3,001 |
04-13-2022, Saat: 08:46 AM Son Yorum: wildfang |
|
| DoGum Günün KutLu Olsun NiGhTmArE | €BeRimSin | 23 | 3,345 |
04-09-2022, Saat: 09:56 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Doğum Günün KutLu oLsn! {blue} | Ñ•qÏα кJÐ¼Ñ | 18 | 2,731 |
04-08-2022, Saat: 07:58 AM Son Yorum: wildfang |
|
|
|
Doğum Gününüz Kutlu Olsun PaSCHaM ve deniz kısı | badelie | 0 | 760 |
05-05-2021, Saat: 02:12 PM Son Yorum: badelie |