×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
herkesi bekliyorum hadi içeri arkadaşlar.......
#11
SECO_UA22 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:eyvallah abi bizde abilerimizden öğreniyoruz işte bu arada alay başı kim yaw :yikildim:


:teytey::teytey::teytey::teytey:


ayıp sana be seco bu alemde en kral halayı ben çekerim kardeşş.......Big Grin

bide sen varsınn işteeee......:hihi:hihi


:teytey::teytey::teytey:
:teytey:
Ara
Cevapla
#12
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abim çalışıyoruzzz yaaa ekmek parasıı ne yaparsınnnnnnnBig Grin


:teytey::teytey::teytey::teytey::teytey::teytey::teytey::teytey::teytey:


calıs abı calıs calısmayana ekmek yok abı bu bulusmaya sımdı kımler gelcek


:teytey::teytey::teytey::teytey::teytey::teytey::teytey::teytey:
Ara
Cevapla
#13
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:calıs abı calıs calısmayana ekmek yok abı bu bulusmaya sımdı kımler gelcek


:teytey::teytey::teytey::teytey::teytey::teytey::teytey::teytey:


sen hariç herkess be sersimm bi sende gelsen herşey tam süper olacak vallaa.......Big Grin


:teytey::teytey::teytey: sersi ayama basma be kardeşşş düşüyodum as daha yaaaffff....:hihi:hihi
Ara
Cevapla
#14
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sen hariç herkess be sersimm bi sende gelsen herşey tam süper olacak vallaa.......Big Grin


:teytey::teytey::teytey: sersi ayama basma be kardeşşş düşüyodum as daha yaaaffff....:hihi:hihi


abı o herkes oldugu ıcın ben gelmıyorum zaten nese salla abım ben cok ıstıyorum ama aslım yok bılıyosun ogun bende tek gelmek ıstemıyorumSadSadSad
Ara
Cevapla
#15
men celdümBig GrinBig Grin napıyosunuz bakim bensizBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#16
Melek06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:men celdümBig GrinBig Grin napıyosunuz bakim bensizBig GrinBig Grin


melek hoşgeldin halaya katıl bakim geç sölee seyretmek

yok oynaa hadiiiiiiiç........:hihi:hihi
Ara
Cevapla
#17
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abı o herkes oldugu ıcın ben gelmıyorum zaten nese salla abım ben cok ıstıyorum ama aslım yok bılıyosun ogun bende tek gelmek ıstemıyorumSadSadSad


gel abisi en büyük aşk benim ben varımm daaaaa.....Big Grin
Ara
Cevapla
#18
abı ankaralı calıyo be gel ıkı göbek atalım :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#19
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:gel abisi en büyük aşk benim ben varımm daaaaa.....Big Grin

abı ayıpsın senın ıcın gelırım ama gercekten ben aslıyla gelmeyı cok ıstıyodumm Confusedmiley17:Confusedmiley17:Confusedmiley17:Confusedmiley17: onunla olsa gelrıdım
Ara
Cevapla
#20
Bjk kazandı tabi sewinin Big Grin

Ama pazara kadr Tongue
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Nice Mutlu Yıllara Arkadaşlar adyge55 2 796 10-11-2009, Saat: 06:47 PM
Son Yorum: _AL0n3_
  Arkadaşlar Buyrun Partiye Hadi Herkesi Bekliyom Gelmeyen Olursa Darilirim Ağlarim ceylan gözlü1 19 2,243 08-05-2007, Saat: 09:13 PM
Son Yorum: TutkuM
  Iyiki Dogdunuz Arkadaslar..! Elfida 1 783 05-15-2007, Saat: 02:44 PM
Son Yorum: MasaL_perisi



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi