08-02-2007, Saat: 09:23 PM
SECO_UA22 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:eyvallah abi bizde abilerimizden öğreniyoruz işte bu arada alay başı kim yaw :yikildim:
:teytey::teytey::teytey::teytey:
ayıp sana be seco bu alemde en kral halayı ben çekerim kardeşş.......

bide sen varsınn işteeee......:hihi:hihi
:teytey::teytey::teytey:
:teytey:


miley17: