08-04-2007, Saat: 05:36 PM
aMyLee Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
bn bunu istiyorum yaa banane
canım leylacım hangisini istersen al ye ben gene getiririm
|
Arkadaşlar Buyrun Partiye Hadi Herkesi Bekliyom Gelmeyen Olursa Darilirim Ağlarim
|
|
08-04-2007, Saat: 05:36 PM
aMyLee Adlı Kullanıcıdan Alıntı: canım leylacım hangisini istersen al ye ben gene getiririm
08-04-2007, Saat: 05:42 PM
ben almayayım bu pastadan zehirlenirm
08-04-2007, Saat: 06:07 PM
kimseyi zehirlemem merak etme kimseye garezim yok onların bana olsa bile
08-04-2007, Saat: 06:09 PM
olsun ben yemem kimseye guvenım kalmadı
08-04-2007, Saat: 06:26 PM
Tekrar kutlayayım bende o kadar hazırlık yapmışsın canım benim
iyiki doğdun nice mutlu yıllara hep beraber inşallah ![]() ![]()
08-04-2007, Saat: 06:31 PM
canım abim sağol inşallah sizlerle nice yıllara
08-04-2007, Saat: 07:45 PM
doğum günün kutluuu olsunnnnnn...
[yt]yj6cbM-h8xg[/yt] :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
08-05-2007, Saat: 12:56 PM
çok tşkkr ederim diadora süperrr
08-05-2007, Saat: 09:12 PM
08-05-2007, Saat: 09:13 PM
![]() valla bende çilekli pastayı severim bende bunu aldım sağol ceylan gözlüm tekrar nice senelere |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Nice Mutlu Yıllara Arkadaşlar | adyge55 | 2 | 797 |
10-11-2009, Saat: 06:47 PM Son Yorum: _AL0n3_ |
|
| herkesi bekliyorum hadi içeri arkadaşlar....... | GCLRNFNS | 85 | 6,760 |
08-11-2007, Saat: 03:48 PM Son Yorum: GCLRNFNS |
|
| Iyiki Dogdunuz Arkadaslar..! | Elfida | 1 | 785 |
05-15-2007, Saat: 02:44 PM Son Yorum: MasaL_perisi |
|