08-07-2007, Saat: 06:48 PM
GECEMAVİSİ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Arkadaşlar Çok Güzel Bir Şey Düşünmüşsünüz Herkes Birbirini Tanıyıp Görsün de,inşallah başka bir sefere kardeşim o zaman
Ben Malesef ALANYA'dayım Bana Çok Uzak Kalıyor,
Yakın Olsaydı Sizler Gibi Sıcak Kanlı İnsanları Görüp Tanımak İsterdim Ama Malesef Kısmet Diilmiş Sizlere Şimdiden İyi Eğlenceler Dilerim...:


