08-14-2007, Saat: 12:08 AM
[COLOR="Black"]buldum isimi buldum
...
KİREMİT
[/COLOR]
...KİREMİT
[/COLOR]
|
€ hani nerde o ??
|
|
08-14-2007, Saat: 12:08 AM
[COLOR="Black"]buldum isimi buldum
...KİREMİT [/COLOR]
08-14-2007, Saat: 12:22 AM
onun adı zaten wardı ßitcix
08-14-2007, Saat: 01:06 AM
esra olsun
08-14-2007, Saat: 07:41 AM
sen nasıl formun pckosuysan
oda formun bitiydi ama ben ona kısaca bit derdimmmm..... ![]()
08-14-2007, Saat: 11:10 AM
ama çok cix ßişeydi
![]() hem ßit hem Cix yani ßitcix forumda ona öLe demişLerdi
08-14-2007, Saat: 11:16 AM
bence ısmı mulayım olsujn daha karısmatık duuryo
![]() ![]() ![]() :![]()
08-14-2007, Saat: 01:59 PM
Yine aramızda
08-14-2007, Saat: 04:10 PM
mülayim neredesin
08-14-2007, Saat: 06:22 PM
Admin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yine aramızdaToLga aßi ßen nie görmüorum yhaw yokSa artık ayak aLtında geZmio mu?
Âh be.
08-15-2007, Saat: 12:55 AM
O senin gölgen olmuş artık. Sen nereye o oraya.
Gece yatarken bazen pencerendeki buğu, bazense esen ılık rüzgar. Uyurken bazen seni koruyan melek, bazense aldığın nefes. Pencereden dışarı baktığında yanaklarına düşen çiğ tanesi. Dışarı çıktığında gözlerinden yansıyan güneşin ışıltısı. Aynaya baktığında yansıyandır o. Aslında o senin ta kendin. |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Nerde Bu Yürekli Şairler: | *Asİ-yÜrEk* | 11 | 1,721 |
08-08-2008, Saat: 04:26 PM Son Yorum: *Asİ-yÜrEk* |
|
| Spor Kismimiz Nerde?_? | :.GöZyAşI.: | 3 | 1,036 |
04-30-2007, Saat: 11:40 AM Son Yorum: eRCi |
|
| Nerde Bu Forum Kurallar? :D | SizofreN | 22 | 4,006 |
09-15-2006, Saat: 09:32 PM Son Yorum: MorciveT |
|