×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
€ hani nerde o ??
#11
[COLOR="Black"]buldum isimi buldumTongue...


KİREMİTBig Grin
[/COLOR]
Ara
Cevapla
#12
onun adı zaten wardı ßitcix Big Grin
Ara
Cevapla
#13
esra olsunBig Grin
Ara
Cevapla
#14
sen nasıl formun pckosuysan
oda formun bitiydi ama
ben ona kısaca bit derdimmmm.....Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#15
ama çok cix ßişeydi Big Grin
hem ßit hem Cix yani ßitcix Big Grin forumda ona öLe demişLerdi Big Grin
Ara
Cevapla
#16
bence ısmı mulayım olsujn daha karısmatık duuryo Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin:Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#17
Yine aramızda Smile
Cevapla
#18
mülayim neredesinBig Grin
Ara
Cevapla
#19
Admin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yine aramızda Smile
ToLga aßi ßen nie görmüorum yhaw Sad yokSa artık ayak aLtında geZmio mu?Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#20
O senin gölgen olmuş artık. Sen nereye o oraya.

Gece yatarken bazen pencerendeki buğu, bazense esen ılık rüzgar.
Uyurken bazen seni koruyan melek, bazense aldığın nefes.
Pencereden dışarı baktığında yanaklarına düşen çiğ tanesi.
Dışarı çıktığında gözlerinden yansıyan güneşin ışıltısı.
Aynaya baktığında yansıyandır o.
Aslında o senin ta kendin.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Nerde Bu Yürekli Şairler: *Asİ-yÜrEk* 11 1,721 08-08-2008, Saat: 04:26 PM
Son Yorum: *Asİ-yÜrEk*
  Spor Kismimiz Nerde?_? :.GöZyAşI.: 3 1,036 04-30-2007, Saat: 11:40 AM
Son Yorum: eRCi
  Nerde Bu Forum Kurallar? :D SizofreN 22 4,006 09-15-2006, Saat: 09:32 PM
Son Yorum: MorciveT



Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi