×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
€zBeRimSin İyiki doqmuşsun abim
#11
Dilerim ki;

Yürügün yollarda hayallerin ve yeni başlangıçların olsun.Zor gününde yanında bulunucak gerçek dostların olsun...
İyiki dogdun,bir güneş misali.
bir var oldun,bi yok oldun..
bir rüzgar misali bi oldun bi yok olduk..
İYKİ DOGDUN SEN,İYİKİ VARSIN




dgndj4.jpg



dgunu_04.jpg





i9217_2880.jpg





DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN....
NİCE SENELEREE....
00460.gif00530.gif00350.gif00530.gif00400.gif



00450.gif00290.gif00450.gif00430.gif00450.gif


00320.gif00530.gif00360.gif00350.gif00450.gif00400.gif





Ara
Cevapla
#12
iyiki dogdun nice yıllara
Ara
Cevapla
#13
Nice mutlu yıllara €zBeRimSin ama keşke aramızda olsaydın da seni ne kadar sevdiğimizi ve önemsediğimizi görseydin..Wink
Ara
Cevapla
#14
"Rüya Güzeli" canım Benim bu kadar Güzel Bir Hediyeyi İnan Hayatımda hiç Almadım. Teşekkür Ederim sana..Dilerim Hayatında Mutlu Olursun Hep..

Hepiniz O kadar İyisiniz ki Ne kadar Teşekkür etsem az kalır yanında..
Beni Düşünen Düşünmeyen "Tüm Arkadaşlara" Teşekkür Ederim ..

Salıcakla Kalın..

Teşekkürler....
Cevapla
#15
ıyıkııııı dogdunnn
Ara
Cevapla
#16
Doqum gunun kutlu oLsun nice guzel senelere in$.
Ara
Cevapla
#17
iiki Doğdun Caniminiçi..
nice Senelere
seni çok SeviyorumSmile
SAKıN ÜZÜLME HAYATıN HıZıNA, EN GÜZEL YıLLAR ÇABUK GEÇENLERDIR... GELECEÄžINI OLUŞTURACAK HER YENI GÜNÜN BIR ÖNCEKI GÜNDEN DAHA GÜZEL, ISTEKLERINE UYGUN VE SENI MUTLU EDECEK ŞEKILDE OLMASıNı DILERIM. YÜZÜNDE HER ZAMAN BIR GÜLÜMSEME OLSUN ÇÜNKÜ SANA ÇOK YAKıŞıYOR. DAHA NICE MUTLU YıLLARA...
Ara
Cevapla
#18
ciciKIS Adlı Kullanıcıdan Alıntı:iiki Doğdun Caniminiçi..
nice Senelere
seni çok SeviyorumSmile
SAKıN ÜZÜLME HAYATıN HıZıNA, EN GÜZEL YıLLAR ÇABUK GEÇENLERDIR... GELECEÄžINI OLUŞTURACAK HER YENI GÜNÜN BIR ÖNCEKI GÜNDEN DAHA GÜZEL, ISTEKLERINE UYGUN VE SENI MUTLU EDECEK ŞEKILDE OLMASıNı DILERIM. YÜZÜNDE HER ZAMAN BIR GÜLÜMSEME OLSUN ÇÜNKÜ SANA ÇOK YAKıŞıYOR. DAHA NICE MUTLU YıLLARA...


Teşekkür Ederim Canım Benim.. Seni Çok Seviyorum Confusedmiley17: Bitanesin sen..
Cevapla
#19
hani ayrıldıydınız Big Grin

kandırdın beni Sad Tongue
Ara
Cevapla
#20
hade len ordan ayrıldık zaten Smile
ama bizim kopmayan bi bağımız var dimi hasancım...
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla
  İyiki doğdun EndLess Yaeşaren 9 1,664 05-06-2011, Saat: 12:06 AM
Son Yorum: Yaeşaren
  ÇiLek'im .. İyiki varsın Yaeşaren 14 2,603 03-15-2011, Saat: 03:02 AM
Son Yorum: ÇiLeK



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi