×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
forum eski haline dönsün
#11
aL i$te Fırtına aßim koydu noktayı! war mı ßunun üStüne ßi$e söLiCek oLanBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#12
Ewt.
Kötü deqiL ama ßutonLar düzeLtiLse daha qüzeL oLur Wink
Türkçeyi destekLeyen ßi forum oLarak ßutonLarın inq. oLması ters kaçıyo Big Grin
Ara
Cevapla
#13
MorCiveT aßinin kanına girme kıS Big GrinBig Grin Türkçe'yi fLn karı$tırma $imdi Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#14
tmm Big Grin ama ßari teşekkür ßutonu ekLense kuru kuruya tşk. oLmuyo :yikildim:
Ara
Cevapla
#15
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:aL i$te Fırtına aßim koydu noktayı! war mı ßunun üStüne ßi$e söLiCek oLanBig Grin


pckom son noktayı firari koydu demişsinn ama dur bende bi nokta
atışı yapayım güzelim hiç birzaman unutmaki hizmetlerin en büyüğü
halkiçin yapılandır.
burdaki arkadaşlara katılıyıyorum onlar ne istiyosa yapılmalıdır
butür olumlu isteklerde daima hersamn bende varım een iyisi
sende şak şAK çılıgı bırak beni oraya getirme tren kaçıyor sende bişi iste SmileSmile
Ara
Cevapla
#16
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:MorCiveT aßinin kanına girme kıS Big GrinBig Grin Türkçe'yi fLn karı$tırma $imdi Big Grin

sen vaRya ne jakalsınn biliyonmuu.....Big Grin
Ara
Cevapla
#17
GєCєLєRเN єFєN๔เSเ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:pckom son noktayı firari koydu demişsinn ama dur bende bi nokta
atışı yapayım güzelim hiç birzaman unutmaki hizmetlerin en büyüğü
halkiçin yapılandır.
burdaki arkadaşlara katılıyıyorum onlar ne istiyosa yapılmalıdır
butür olumlu isteklerde daima hersamn bende varım een iyisi
sende şak şAK çılıgı bırak beni oraya getirme tren kaçıyor sende bişi iste SmileSmile
iLLa ßi$e mi iStemem gerekio ? ii piki... ((ßu arada $ak$akçı demene çok kırıLdım ßiLeSin... kimSenin göZüne girme gißi ßi çaßam yok! heLe de ßunu Senin SöLemen çok kırdı ßeni... neiSe))



Admin aßiiiiiiii Big Grin Senin €wi aCiLen ßenim üStüme yap aßiBig Grin Tongue
Âh be.
Ara
Cevapla
#18
ßizde ßirşey istemeden önce öLçüp tartıyoruz ona qöre ne istiyceksek istiyoruz.
ßiz ßurda ßirşey istiyorsak istedikLerimizin oLma imkamsızLıqı yok ßunu ßiLiyoruz we öyLe istiyoruz Wink
Ama ßiz istekLerimiz yönetciLer tarafından uyqun qörüLmediqinde de sayqı duyarız ßizden daha iyi ßiLirLer nede oLsa WinkWink
Ara
Cevapla
#19
oke.. Siz hakLıSınıZ...
Âh be.
Ara
Cevapla
#20
neresin sen ya pcko
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Forum da Sabit M?zik E?li?i .... Firari Fırtına 8 1,534 04-06-2022, Saat: 06:40 AM
Son Yorum: wildfang
  arada bir forum da balo gecesi gravesen 31 4,062 04-04-2022, Saat: 08:47 PM
Son Yorum: wildfang
  Eski kullanici adi ve profilimi alma talebi. asi_ve_mavi 1 1,163 01-22-2016, Saat: 07:52 PM
Son Yorum: Leader
  Eski Dostlar neredee??? BiRiciGim 33 5,755 01-01-2012, Saat: 04:19 AM
Son Yorum: Hayat_Bu
  Forum Renkleri ... Firari Fırtına 11 3,558 09-12-2011, Saat: 02:32 PM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi