×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kopyala yap??t?r
#11
Yaaaaaaaaa beni ?ld?r ama bana Aqa deme yaaaa Big Grin
Ara
Cevapla
#12
Neden Ben Burada KızLara qıS ErkekLere Aqa Derim Big Grin
Ara
Cevapla
#13
adminim adminim bi sorum daha olacak.sen internetten anlarsın.aynı msn programından farklı oturum açıyorum tabi aynı anda değil ve karşı tarafta bu iki adresimi de biliyor.acaba bu iki adresinde bana ait olduğunu gösteren bişey var mıdır.ip adresi falan bi ipucu olabilir mi.ben birini kekliyodum da.anlamış galiba diğer kişinin de ben olduğumu.böyle bir imkan var mı???
Ara
Cevapla
#14
bide bennbu kişiye mail attım bi kaç kere.buradan kim olduğumu anlamışmıdır.adım hiç kayıtlarda yok yani..
Ara
Cevapla
#15
eğer ip in gizlenmemişse ve karşındaki kişi de profesyonel se senin ip inden öğrenir... tabi bildiği adresin ip lerini karşılaştırarak.. sonuçta ikiside aynı. ama bildiği adresle yazışmış olman lasım Wink
anlatamadım yaa nese Big Grin
Cevapla
#16
yani maillerden anlayabilirmi diyosun.ben gizlediğim adresten mail attım ve msn de konuştum ama bildiği adresten msadece msn den konuştum.mail atmadım.olabilir mi yani bu durumda.
Ara
Cevapla
#17
msn de konuşurken ip adresini almış olabilir. ama onu da yapabilmesi için birşeyler paylaşması gerekir.. ne bilim mesala en basiti arka plan..
Cevapla
#18
işte öle bişey olmadı.teşekkür ederim süleyman.
Ara
Cevapla
#19
rica ederimm.. deeeee biz seninle tanışmışmıydık yaa sen yeni üye diilmisin adımı nirden bilion bakim senn..
Cevapla
#20
Arkadaşlar bu alan sohbet alanı değildir. Lütfen konuyu dağıtmalayım.

Saygılar...
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi