×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nef'i (Bilmeyenin ve hala bilmek istemeyenin vay haline)
#11
tmm istek yerine getirilecek Big Grin bende sayısalım ama Edebiyatımıza hastayım Big Grin

sibel abla sağol Smile diadora sağol Smile
Ara
Cevapla
#12
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:su eserinin turkce tercumesini koyda anlıakBig GrinBig GrinBig Grin

Su kasidesi FuzuLi'nin Big Grin

Türk Edebiyatı'nın en büyük Kaside örneği Tongue

Bende sayısaLcıyım bakma,edebiyat hocamız çok çektiriyor Big Grin
Ara
Cevapla
#13
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Su kasidesi FuzuLi'nin Big Grin

Türk Edebiyatı'nın en büyük Kaside örneği Tongue

Bende sayısaLcıyım bakma,edebiyat hocamız çok çektiriyor Big Grin

Mert bende önceden su kasidesini soruyo zannettim tam senin dediklerini yazıyodum
sonradan düşündüm ki belkide şu yukardaki eserleri açıkla diyodur dedim Big Grin

şu > su Big Grin

Hem sayısalcı olsakta fark etmez bu bizim Edebiyatımız ve bilmemiz lazım Big GrinBig Grin

Bizim Edebiyatçı gibi konuştum :yikildim:
Ara
Cevapla
#14
bizim edebiyatcının adı nuri ama top gibi olduundan nuriş dioz ama cektirio biz yafs..Big GrinBig GrinD
Ara
Cevapla
#15
hadi be bizimkide top Big GrinBig GrinD

adı erkut biz erkuş dioz :yikildim:

sınawLarından 2 aLan 5 aLmş gbi sewnio Big GrinBig GrinD
Ara
Cevapla
#16
bizim bu yılki iyidi ama geçen sene nazife vardı bi tane ilk sınavından herkes 5 beklerken 1 aldı :yikildim:

aldınız mı? Big Grin neyi ? Big Grin 3ün 1ini :yikildim:
Ara
Cevapla
#17
tşkler......
Ara
Cevapla
#18
sağol adem abi ilgin için Big Grin
Ara
Cevapla
#19
[COLOR="Black"]yaa aslında pek ilgim yok, ama edebiyatı ve sanatçılarını çok severimSmile...
[/COLOR]
Ara
Cevapla
#20
hmm sanata sanatçıya saydım var diyosun Big Grin ne güzel Big Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: