×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ulan rüşveti alıyon tamam sonra dönüpte neden helal et diyon uyuz oluyom sana uyuz
#11
ßen qittim ßiLiyorum Big Grin
Şikayet etceksin onLarı rüşvet aLıyo die tehdit etceksin ßide ßak nasıL yusuf yusuf oLuyoLar Big Grin
Ara
Cevapla
#12
çikitamuz bu nicki çok aradın mı :yikildim: dediğine bende uyuz oluyorum Big Grin
Ara
Cevapla
#13
Sende rüşvet verme Tongue
Ara
Cevapla
#14
eminmisin yusuf yusuf olduğuna oradan çıkınca bi ağarlık hissediyosun 2 gün eve gitmiyosun şişlikler insin diye şikayet ediyosun olur olur öyle şeyler deniyo kapatılıyo
Ara
Cevapla
#15
Senden rüşvet istiyoLarsa şikayet etceksin kardeşim reziL etceksin hiçßişey yapamazLar yha koLaysa dövsünLer ßişey yapsınLar ßu kdr kişi cezasını çekti adaLet müLkün temeLidir deniLdi. ßizim Türk miLLeti hep korkakLık, kendini ezdirme, karşındakini ezmeden doLayı kayßeder. ßir üniforma qiyiniyoLar eLLerine ßi yetki weriLio die onLar ßisden qüçLü demek deqiLdir. ßisimde eLimisde yetkiLerimiz wardır Örnek: İnsan hakLarı

Umarım anLataßiLmişimdir Wink
Ara
Cevapla
#16
korkak mı Sad geçen karakolda bi zenci öldürüldü silahtan çıkan kurşunla kayıt yok denildi 1 polisin silahını alıyodu dediler 2 yani o karakolda 1 ayda 42 şikayet var kötü davranştan yani ben anladım seni ama uğraşmam resmi ünüfürmalılarla esnafsan bide tamamen kötü oluyo
Ara
Cevapla
#17
onLar ßnmLe uqraştıkLarı için kötü oLsun ßen nie oLıyım Big Grin
ßu devirde kendini ßöyLe uqraşmam diyip kenara çekersen onlarda sni ezmeye kaLkar onLar ßis poLisis ßize ßişey yapamazLar qißisinden qeziyoLar. Kimsede ßişey yapmadıqı için dewam ediyoLar Wink
Ara
Cevapla
#18
uyus oluyorsan vermeyecen onları uyus edecen kardes
Ara
Cevapla
#19
HALLEDERİZ yaşına saygım var bilmediğin şeylerde var
Ara
Cevapla
#20
deLü oLacaqina onnari deLüü et Big Grin
$öLee Terss terss ßahh, ka$larini catt tam oLar Big Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,103 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  ya bak giderayak uyuz oldum bilgeis 4 1,361 04-06-2022, Saat: 09:54 AM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi