09-08-2007, Saat: 10:54 PM
guzel bahaneler
benımde Kendı sıırlerınız bolumune actıgım 20 tane konudan bı tanesıne bıle yorum yapılmadı
bırakım o zaman yazmayı¿
yapmayın allah askına
Yorumları: 4,812
Konuları: 124
Kayıt Tarihi: Jul 2007
09-08-2007, Saat: 11:06 PM
ben yazdım sana ama karşılık gelmeyince yazmadım
ilk önce bende şiirler bölümüne takılıyordum ama kimse ilgilenmiyor...
09-08-2007, Saat: 11:11 PM
Benım yakındıgım, benım konularıma cevap yazılmaması degıl
genel olarak soyluyorum
09-08-2007, Saat: 11:37 PM
öff konuyla ılgısız kısıler yorum yapmasın o zaman
09-08-2007, Saat: 11:50 PM
Konuyla alakasız yorum yapanlara dıyorum
Yorumları: 8,926
Konuları: 321
Kayıt Tarihi: Feb 2007
09-08-2007, Saat: 11:53 PM
o bn oluom galiba, bn forum yorumlara açık sanıodum ama nese ozur..