×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zaman Per!s! ( Iyi Ki Doğdun )
#11
Doğum Günün Kutlu Olsun SmileSmileSmile

Iyiki Doğdun, Nice Mutlu Yillara Herşey Gönlünce Olsun .......
Ara
Cevapla
#12
İYİKİ DOÄžDUN....İYİKİ VARSIN...!
Ara
Cevapla
#13
mutlumavi_mutlu.JPG
:k:Başta AZİZİM (CREATURE)'YE:k:
Confusedmiley17:CANIM KARDEŞİM DİADORAMAConfusedmiley17:
:k:BİRİCİK KOLERAMA:k:
:k:Confusedmiley17Big GrinÜNYA TATLISI MELEK06 MAConfusedmiley17::k:
Confusedmiley17:ÇİÇEK YÜZLÜM ROSEMEConfusedmiley17:
:k:Confusedmiley17:TATLILARIN TATLISI TATLI CADIMAConfusedmiley17::k:
Confusedmiley17::k:GÜZEL YÜREKLİ PEMBE ARKADAŞIMAConfusedmiley17::k:
Confusedmiley17::k:CANIMINİÇİ CİMCİME ME:k:Confusedmiley17:
:k:Confusedmiley17:SAYGIDEÄžER VE GÜZEL YÜREKLİ DERYALIMAConfusedmiley17::k:
:k:Confusedmiley17:SEVGİLİ ADDA MAConfusedmiley17::k:
Confusedmiley17::k:ÇALIŞKAN VE SEVİMLİ CANATAConfusedmiley17::k:
:k:Confusedmiley17:BİRTANECİK ABİM JACKAL IMAConfusedmiley17::k:
VE VE VE
18 YAŞIAN GİRDİÄžİM İÇİN 18 TANE BİRBİRİNDEN GÜZEL MESAJ YOLLAYAN :k::k:ANNEME:k::k:
:k::k:VE BENİ SEVEN HERKEZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZLERDE İYİ Kİ VARSINIZ DOSTLARIM,CANLARIM ÇOK MUTLU OLDUM...:k::k::k:
i777441_30423_4.gif
Ara
Cevapla
#14
bizlerde seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiSmile
Ara
Cevapla
#15
abicim çok Mutluyum YaSmileSmileSmileSmile Of Of Bugün Apladim Ama Sevinçte Ve MutluluktanSmileSmileSmile Canimsiniz YaSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#16
Uyuuussssssssuuuuuuuummmmmmmm Nnnnnniiiiiiicccccceeeee Yyyyyyyiiiiiiilllllllaaaaaaaaarrrrrrrrraaaaaaaaa WinkWinkWink;WinkWink
Ara
Cevapla
#17
teşekkür Ederim Canim Uyuzum Canim Arkadaşimmmmmmmmmmmm Iyi Ki Varsin Be.....seviyom Siziiiiiiiiiiiiiiiiiiii Hemde çokkkkkkkkk
Ara
Cevapla
#18
canım sen çoooookkkkkk mutlu ol emiSmilesenin mutluluğun bizim mutluluğumuz demek
Ara
Cevapla
#19
aynı şeyler sizin içinde geçerli canım abicim şimdi ben büyük adam mı olcamSmileSmileSmileSmileSmile18 oldu yaSmileSmileSmileSmilesorumluluklarda büyüdü eyvahhhhhhhhhhh yandıkSmileSmileSmileSmilesizler gibi dostları olunca insanın korkularıda azalıyorSmileSmiledestekleriniz ve yaşattığınız mutluluklar bana nefes veriyor yaşama sevinci veriyorSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#20
canım kardeşim ...yaşın bırakta geçiversin ...geçtikçe yaşayacağın o kdar güzel şeyde peşinden gelecek ..sen onları bulmasanda onlar seni bulacak...ve bi kader olarak yaşayacaksın bunları anlının yazısı dennilen manıyo o zaman,zaman keşvettirecek sana
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) ZencefiL 10 1,842 03-28-2012, Saat: 12:00 PM
Son Yorum: history
  İyi ki Doğdun MaSaL CaNaT 6 1,636 12-29-2011, Saat: 10:44 PM
Son Yorum: eRCi
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi