11-22-2007, Saat: 09:54 AM
YARGIÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:AhahahahahaAmcalar yiyosa şimdide baksın
:yikildim::yikildim::yikildim:
:yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:Yorumsuz:yikildim::yikildim::yikildim:
|
uyuz oluyom küçükken...
|
|
11-22-2007, Saat: 09:54 AM
YARGIÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ahahahahaha :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:Yorumsuz:yikildim::yikildim::yikildim:
11-22-2007, Saat: 09:56 AM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim: Farkındayım bu aralar çok oluyorum ![]() ![]() ![]() ![]()
11-22-2007, Saat: 09:57 AM
66_Yozgat_Guzeli_66 Adlı Kullanıcıdan Alıntı::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:Yorumsuz:yikildim::yikildim::yikildim: Zaten çok ciddi bi açıklama getirdim konuya yoruma ne gerek ![]() ![]() ![]()
11-22-2007, Saat: 10:04 AM
YARGIÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Farkındayım bu aralar çok oluyorum Bu gun her zamankınden dahada enerjıksın hayırdır ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() yolda paramı buldun ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
11-22-2007, Saat: 10:07 AM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bu gun her zamankınden dahada enerjıksın hayırdır Adab ı muhaşeret kurallarını ihlal etmek istemiyorum ![]() ![]() bana +18 yorum yaptırma yavrucum![]() ![]()
11-22-2007, Saat: 10:08 AM
YARGIÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Adab ı muhaşeret kurallarını ihlal etmek istemiyorum tamam abı sen bellı bısey buldun yolda ortak olurum dıye sölemıyon ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :
11-22-2007, Saat: 10:12 AM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tamam abı sen bellı bısey buldun yolda ortak olurum dıye sölemıyon Sana iyilik yapıyorum anlamıyosun dana Allah tan belanımı istiyon ![]() ![]() ![]() Kardeşim en fazla bulacağım dolmuşta ters bi şoföre denk gelip papazı bulmaktır![]() Onuda istiyosan yarısını değil bütün haliyle sana postalarım![]()
11-22-2007, Saat: 10:15 AM
YARGIÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sana iyilik yapıyorum anlamıyosun dana Allah tan belanımı istiyon :kiyamam::kiyamam::kiyamam::kiyamam::kiyamam::kiyamam: kıyamam yaa söforden korkuyosan yolla ben her gun denk gelıyom ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : verıyom agzının payını surduruyom arabayı ![]() ![]() ![]()
11-22-2007, Saat: 10:20 AM
Şöforden çok korkuyom
![]() Anlatamam hep Gökhanın küçükken başına gelenleri yapmak istiyom şoför amcaya![]() ![]() ![]() Allam ya illa söyletçen dimi açtırma benim arefelik ağzımı![]() ![]()
11-22-2007, Saat: 10:23 AM
YARGIÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Şöforden çok korkuyom Abowwwwwwww delurmus olmalısun bu yasta gökhanın kucukkken yaptıklarını yaparsan bı daha ınsan ıcıne cıkmassın ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sımdı konusmama hakkını kullanabılırsın ama bu sölemedıkelrınde ılerıde karsına yol su elektırık olarak dönecektır ![]() ![]() ![]() : :
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) | €stapitipiti | 11 | 2,103 |
04-13-2022, Saat: 05:18 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum | PaPaTYa_PReNSeS | 6 | 1,404 |
04-12-2022, Saat: 12:08 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum | senem albayrak | 9 | 1,713 |
04-08-2022, Saat: 02:48 PM Son Yorum: wildfang |
|
| hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... | gaye sultan | 5 | 1,656 |
04-07-2022, Saat: 01:03 AM Son Yorum: wildfang |
|
| ya bak giderayak uyuz oldum | bilgeis | 4 | 1,361 |
04-06-2022, Saat: 09:54 AM Son Yorum: wildfang |
|