11-20-2007, Saat: 10:51 AM
YARGIÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Adem biz bunu çok şımarttık galiba ne dersinFazla sevilmek yaramadı buna
Galiba abi ne bileyim
...Şımarık şey
|
İyi Ki varSın meLeÄžim
|
|
11-20-2007, Saat: 10:51 AM
YARGIÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Adem biz bunu çok şımarttık galiba ne dersin Galiba abi ne bileyim ...Şımarık şey
11-20-2007, Saat: 10:53 AM
sev benı sev benı götur benı yıldızlara mutluluktan ucur benı
![]() ![]() :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:söz muzık muslum gurses : sev benı :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
11-20-2007, Saat: 03:28 PM
...............
11-20-2007, Saat: 03:33 PM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:saka bı yana bu melek ezgı zannederesem .. ıyıkı dogdun ezgı ıyıkı bızımlesın Evet ezgi (yildiz_gozlum) içindi :SGerçi küsüm ona konusmuoz ama dogum gununu kutlamak istedim iste :'(
11-20-2007, Saat: 06:54 PM
Canim ya, en kisa zamanda aranizin düzelmesi dilegilé, cok üzüldüm simdik ..
Iyiki dogdun Ezgim, Iyiki varsin .. Sevdiklerin ile nice saglikli, neseli ve huzurlu yillar gecirmen dilegile ..
11-20-2007, Saat: 07:16 PM
Iyi diLeklerin için tSk ederim SevDa_YurekLi
11-20-2007, Saat: 07:45 PM
Hey Tek gözlüm diğer gözünü bulup getirecem sen merak etme iyiki doğdun
11-21-2007, Saat: 09:44 PM
tesekur ederim
11-22-2007, Saat: 02:45 AM
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tesekur ederim Zahmet oldu :S
11-22-2007, Saat: 02:54 AM
iyiki doğdunnnnnnnn ezgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
![]() ![]() ![]() o kadar sitem ettin bak kutladım görmemiştim özürdilerim abla muah ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| ÇiLek'im .. İyiki varsın | Yaeşaren | 14 | 2,604 |
03-15-2011, Saat: 03:02 AM Son Yorum: ÇiLeK |
|
| EndLess, İyi ki varsın Kuzum | Yaeşaren | 7 | 1,442 |
05-06-2010, Saat: 01:07 PM Son Yorum: sıla |
|
| İyiki varsın eRCi | Yaeşaren | 10 | 1,509 |
05-18-2009, Saat: 11:39 PM Son Yorum: aMyLee |
|
| İyi-Ki VarSın.! | Son Noktam | 5 | 946 |
11-09-2008, Saat: 07:02 PM Son Yorum: orhande |
|
| ezberimsin iyi Ki varsın (: | chatlaq | 41 | 4,056 |
08-27-2008, Saat: 09:08 AM Son Yorum: PCKoPaT |
|