×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İyi Ki varSın meLeÄžim
#11
YARGIÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Adem biz bunu çok şımarttık galiba ne dersinTongueTongueBig GrinFazla sevilmek yaramadı bunaBig GrinTongueTongueBig Grin

Galiba abi ne bileyimTongue...


Şımarık şeyBig Grin
Ara
Cevapla
#12
sev benı sev benı götur benı yıldızlara mutluluktan ucur benı Big GrinBig GrinBig Grin:yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:


söz muzık muslum gurses : sev benı :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#13
Confused Confused ...............
Ara
Cevapla
#14
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:saka bı yana bu melek ezgı zannederesem .. ıyıkı dogdun ezgı ıyıkı bızımlesın SmileSmileSmile

Evet ezgi (yildiz_gozlum) içindi :SGerçi küsüm ona konusmuoz ama dogum gununu kutlamak istedim iste :'(
Ara
Cevapla
#15
Canim ya, en kisa zamanda aranizin düzelmesi dilegilé, cok üzüldüm simdik ..

Iyiki dogdun Ezgim, Iyiki varsin ..
Sevdiklerin ile nice saglikli, neseli ve huzurlu yillar gecirmen dilegile ..
Ara
Cevapla
#16
Iyi diLeklerin için tSk ederim SevDa_YurekLi
Ara
Cevapla
#17
Hey Tek gözlüm diğer gözünü bulup getirecem sen merak etme iyiki doğdun Big Grin
Ara
Cevapla
#18
tesekur ederim Wink
Ara
Cevapla
#19
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tesekur ederim Wink

Zahmet oldu :S
Ara
Cevapla
#20
iyiki doğdunnnnnnnn ezgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin o kadar sitem ettin bak kutladım görmemiştim özürdilerim abla muah Big GrinSmile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ÇiLek'im .. İyiki varsın Yaeşaren 14 2,604 03-15-2011, Saat: 03:02 AM
Son Yorum: ÇiLeK
  EndLess, İyi ki varsın Kuzum Yaeşaren 7 1,442 05-06-2010, Saat: 01:07 PM
Son Yorum: sıla
  İyiki varsın eRCi Yaeşaren 10 1,509 05-18-2009, Saat: 11:39 PM
Son Yorum: aMyLee
  İyi-Ki VarSın.! Son Noktam 5 946 11-09-2008, Saat: 07:02 PM
Son Yorum: orhande
  ezberimsin iyi Ki varsın (: chatlaq 41 4,056 08-27-2008, Saat: 09:08 AM
Son Yorum: PCKoPaT



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi