12-19-2007, Saat: 08:15 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bn yaparım eheheh bn kotüyüm öcüüüü.....:
çok korktum hıh
bende karabasanım
|
BAyRAmmm..
|
|
12-19-2007, Saat: 08:15 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bn yaparım eheheh bn kotüyüm öcüüüü..... çok korktum hıh bende karabasanım
12-19-2007, Saat: 08:17 PM
hadi yaf bnde yağmurda yuruyen..D
![]() :
12-19-2007, Saat: 08:26 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hadi yaf bnde yağmurda yuruyen..D igrençti kabul et
12-19-2007, Saat: 08:40 PM
Hepinizin Bayrami Mübarek Olsun
12-19-2007, Saat: 09:16 PM
kabul ama o kadarda diil idare..D
![]()
12-19-2007, Saat: 09:56 PM
tum duygusuz.com aılesının bayramı mubarek olsun....
12-20-2007, Saat: 12:37 PM
başta canları pahasına vatanımızı savunan gururlarımız "mehmetçiklerimiz" olmak üzere tüm İSLAM aleminin bayramını kutluyorum..
ii bayramlr duygusuzzzzzzzzzzzzzzz=)=)
12-20-2007, Saat: 02:05 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı: olum bu nasıl bi bayram tebrigi bee yaaa ülkenin tüm kurbanlıklarını komussun burayya.... ![]()
12-21-2007, Saat: 06:15 PM
ole abi bayram ne bayramı belli olsun dedim..
![]() ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|