×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Batiya Ozenenlere Uyuz Oluyorum !!!
#11
zaten bizde insanlari bilgilendirmek acisindan soluyoruz cahil ve dini yonden zayif insanlari hedef secerek yapiorlar bunu bizde insanlarin bu tuzaklara dusmesini istemioruz.
Ara
Cevapla
#12
tesekur ederim bitanem iyiki varsin pembem Smile
Ara
Cevapla
#13
Medeniyet dediğin açmaksa bedeni
Desene hayvan senden daha medeni


Mehmet Akif Ersoy










Sen ey müslüman kızı sen namus timsalisin
Sen cennet güzelisin, hûriler misalisin

Sen yolundaki gaziler misalisin
İslam yolunda olmak Mü`minin ülküsüdür
Müslüman hanımların iffeti örtüsüdür




tesekur ederim nur ablama Smile (sevda yureklim )
Ara
Cevapla
#14
Gerekenleri söylemişsiniz, sazanlık edipte konuyu dağıtmimTongue...

Tşkler duyarlılığın için Ezgi. Önemli bi konu bu...
Ara
Cevapla
#15
ben tesekur ederim ademcim Smile
Ara
Cevapla
#16
BeSeBiH-Mask Adlı Kullanıcıdan Alıntı:AkLı mantığı oLan hiç kimsenin ben bu tür şeyLere özenerek din değiştirebiLeceğini ya da kendini dininden soyutLayacagını sanmıyorum ben.

ah arkadaşım keşke senin dediğin gibi olsaydı. ancak bu ülkede dininden habersiz, sadece saygı duyup kabul etmekle yetinen o kadar çok insan varki. insanların ayaklarını zaaflarından yararlanarak kandırmak hiç zor deil. öyle sistemli çalışıyorlar ki . biliyorum öyle çok masonlara hristiyanlara yehova şahitlerine ve ateistlere kanıp dininden dönen insan.
Ara
Cevapla
#17
ayrıca batıya özenen insanlarada acaip üzülüyorum. ne onlara benziyorlar ne bize. ortada ara form gibi dolaşıyorlar. saçma sapan insan yığınları onlar sadece. kukladan farksız yönetilmeleri ve baş eğmeleri kolay.Allah onarı bizden uzak etsin
Ara
Cevapla
#18
Sanırım bu kadar koLay kanan türden insanLar bi benim etrafımda yok,ben tv de faLan da izLerken yanLı medya haberi diye yorumLar böyLe aptaLLık yapan oLmaz derdım hep.SağoLun bana bir şey öğrettiniz.
Ara
Cevapla
#19
BeSeBiH-Mask Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sanırım bu kadar koLay kanan türden insanLar bi benim etrafımda yok,ben tv de faLan da izLerken yanLı medya haberi diye yorumLar böyLe aptaLLık yapan oLmaz derdım hep.SağoLun bana bir şey öğrettiniz.


insanlar önlerine her serilen sofradan yerlerse, ve ne yediklerini bilmezlerse kanıyorlar işte. bende öyle bi yerde yaşamak isterdim . Aklıma geldikçe sinirim bozuluyor
Ara
Cevapla
#20
Yha kanan insanLar eLbette var benım de etrafımda ama dinini değiştiren ya da kendini dinden soyutLayan yok,yoksa bir torba kömüre oy satan insan çoookkk Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,103 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  ya bak giderayak uyuz oldum bilgeis 4 1,361 04-06-2022, Saat: 09:54 AM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi