01-15-2008, Saat: 08:44 PM
sağol arkadaşım teşekkürler
|
1. Yıl
|
|
01-15-2008, Saat: 08:44 PM
sağol arkadaşım teşekkürler
01-15-2008, Saat: 08:51 PM
Yiğenim nice mutlu huzurlu yıllara duygusuz.com da tebrik ederim...
01-15-2008, Saat: 08:53 PM
sağoll teyzom hep birlikte
01-16-2008, Saat: 01:54 PM
nice mutlu yıllara ercan
01-16-2008, Saat: 04:01 PM
sağol Murat hep birlikte insallah
01-16-2008, Saat: 04:03 PM
amin diyelim hayat bu neler gösterecek belli olmaz demi
01-16-2008, Saat: 04:05 PM
evet öyle tabiki
hayırlısı artık ne diyelim
01-16-2008, Saat: 04:06 PM
bencede en iisi hayırlısı demek en doğrusuda bu zaten ama uzun zaman beraber olmak güzel olurdu tabi bakalım hayat ne gösterecek düşünsene 50-60 yaşına gelmişiz halen burda yazıoz forumda 40.yılım
01-16-2008, Saat: 04:08 PM
süper oldurdu değil mi
![]()
01-16-2008, Saat: 04:09 PM
sanırım o zaman bu kadar hızlı yazmazdık
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|