×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İyi ki Doğdun Adem ( Qetesh )
#11


!Y! K! dOğDuN aRk!M ... Smile
a$K , mUtLuLuK , sAğLıK ,hUZuR y€t€Rs!N Y€n! YA$In Smile Smile Smile
Ara
Cevapla
#12
Nice yıllara sağlık,mutluluk ve sevdiklerinle beraber olman dileği ile Adem kardeşim...
Ara
Cevapla
#13
nice senelere kardeşimSmile
Ara
Cevapla
#14
çok sorry diyerekten doğum günün kutlu olsun Smile
Ara
Cevapla
#15
Hepiniz çok sağolun...

Yanlız şöyle bi düşünüyorumda, 21 yaşına gelmişim. Zaman ne çabuk geçiyor, bazı şeylerin kıymetini bilmek lazım. Bilmeye çalışıyorum kendimce bakalım..

Ara
Cevapla
#16
Alıntı:çok sorry diyerekten doğum günün kutlu olsun Smile


Soryy'e morrye gerek yok lenBig GrinBig Grin

Sende çok sağolSmile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) ZencefiL 10 1,842 03-28-2012, Saat: 12:00 PM
Son Yorum: history
  İyi ki Doğdun MaSaL CaNaT 6 1,636 12-29-2011, Saat: 10:44 PM
Son Yorum: eRCi
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi