02-20-2008, Saat: 02:48 AM
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bildiğim kadarıyla banlanma istek üzerine olmuyor.
sende forumumuzda paylaşımı bol olan birisin gitme
yani paylaşımı bol olan bir üyenin gitmesi istenmiyormu demek istediniz.
|
yönetime
|
|
02-20-2008, Saat: 02:48 AM
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bildiğim kadarıyla banlanma istek üzerine olmuyor. yani paylaşımı bol olan bir üyenin gitmesi istenmiyormu demek istediniz.
02-20-2008, Saat: 03:36 PM
can_askerim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yani paylaşımı bol olan bir üyenin gitmesi istenmiyormu demek istediniz.bu konuya yorum yapmıcam tmm
02-20-2008, Saat: 03:52 PM
ya saçma sapan neden gidiyosunuz bence
ati abiyle arnızda ne geçti bilmiyorum ki nedicem hem gitmek istersen niye banlanmayı istiyosun ki giden gidiyo zaten
02-20-2008, Saat: 06:40 PM
aaa ablacimm ne oluyorr?:S yokk ya ne banlamasii seni banlarsa bende ayrilirim forumdan!! bu kadar neden banlanmak istiyonki ya olur istemedin üzmüsündür abartmayin bence banlanmicaksin.
02-22-2008, Saat: 01:21 PM
bencede öle banlanmak filn yok aaa
![]()
02-22-2008, Saat: 01:23 PM
Banlanmak ıstıyosanız, benım gıbı cok calısmanız lazım...
02-22-2008, Saat: 01:24 PM
blue_belial Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Banlanmak ıstıyosanız, benım gıbı cok calısmanız lazım...:yikildim:
Âh be.
02-22-2008, Saat: 07:21 PM
Pcko ömür boyu yüzün hep böyle gülsün inşallah
02-22-2008, Saat: 07:27 PM
Ni€ bu arkadasimizin hiç bir istedigi yerine getiriLmior ya ben onun adina çok uzuluyorum :S
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Sayın Yönetime. | *Asİ-yÜrEk* | 29 | 3,011 |
05-14-2008, Saat: 09:38 PM Son Yorum: MaNeSiA |
|