03-05-2008, Saat: 09:12 PM
katılıyorum ..
|
Bu tiplere kıl oluyorm
|
|
03-05-2008, Saat: 09:12 PM
katılıyorum ..
03-07-2008, Saat: 05:22 PM
vay kıllı seni..
![]() ![]() :
03-07-2008, Saat: 11:42 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:vay kıllı seni.. cinayet sebebisin diadora yaaa:kop::kop::kop:
03-07-2008, Saat: 11:44 PM
Bu gibi insanlara sinir olmamak elde değil hayır cevabını anlar insan olan.
06-11-2008, Saat: 08:09 PM
hehe bnde sinir olurm öle tplere yha=)
06-18-2008, Saat: 11:25 AM
Herşey iyi hoşta Şeydacım şu resim beidemi asacaksın.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| arkadaşınla özel bir şey konuşurken yanına gelip de laf dinleyen tiplere kılım!!! | nry8 | 6 | 940 |
06-11-2008, Saat: 07:54 PM Son Yorum: BiRiciGim |
|
| İşte Bu Tiplere Uyuz oluyorum: | *Asİ-yÜrEk* | 17 | 1,854 |
04-11-2008, Saat: 09:57 PM Son Yorum: Seyduna |
|
| UyUz oLUyorm yA | SweetCandy | 25 | 2,649 |
04-24-2007, Saat: 10:35 AM Son Yorum: HASRETİM |
|