09-27-2006, Saat: 12:26 AM
Bence bu başlık fuzuli olur ....Paylaşılan herşeyin hemen hemen hepsinin ana başlıkları var zaten ... Başlık kalabalıklığı yapmamak lazım ...
Sevg ....
Sevg ....
|
PayLa?mak istediklerim.!!!
|
|
09-27-2006, Saat: 12:26 AM
Bence bu başlık fuzuli olur ....Paylaşılan herşeyin hemen hemen hepsinin ana başlıkları var zaten ... Başlık kalabalıklığı yapmamak lazım ...
Sevg ....
09-27-2006, Saat: 11:32 AM
Forum paylaşım alanıdır... Böle bir başlık yerine konu içerikli başlık olması tercih edilir... Kısacası olumsuz bakıyorum
09-27-2006, Saat: 02:17 PM
katılıyorum kardeşim haklısın olumsuz bencede
09-27-2006, Saat: 04:47 PM
yorum yoq bana laf düşmüo
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|