03-26-2008, Saat: 07:15 PM
Bana rep verin deneyelim hele 



|
sil
|
|
03-26-2008, Saat: 07:15 PM
Bana rep verin deneyelim hele
![]() ![]()
03-26-2008, Saat: 07:15 PM
Bnde warmı bu terazi
![]()
03-26-2008, Saat: 07:17 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:1. Sewie oLunCa Rep teraZiSi kayßoLyo ZannımCa:tolga:Kendim icin anlarimda yuregi yorgunum 3. seviyede ve sen 5. seviyedesin ama sizlerinde terazisi yoktur..Herkesi cekmiyor demekki bu terazi... ![]() ![]() ![]()
03-26-2008, Saat: 07:18 PM
Joker sende de yok ....
Sevg ...
03-26-2008, Saat: 07:19 PM
Neden yokki . Sizde war Bizde yok
![]() ayrımmı war ![]()
03-26-2008, Saat: 07:20 PM
Yönetim bir açıklama yapacakdır , bende anlamadım ...
Sevg ...
03-26-2008, Saat: 07:21 PM
Hmm anLadım T$k. Firari Fırtına
![]()
03-26-2008, Saat: 07:25 PM
yaw yeni üye oLduqunda teRazin oLuoR
Sora Sewiyeye qeCioSun 1.Sewieden Sora teraZi kayßoLuo ((yetkiLiLer hariC daßi iStiSnaLar kaidei ßozmaZ ))LeLeeey ßi ZamanLar ßizim de TerazimiZ wardı:yikildim: tLqA Aßiye SöLedik O kadar Ama ßu AraLar i$Leri yOqunmu$ iLqiLenemiO qaRißim
Âh be.
03-26-2008, Saat: 07:29 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yaw yeni üye oLduqunda teRazin oLuoRTamam simdi anladim.. Aciklama icin tesekkur ederim tatlisim... ![]() ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|