12-14-2006, Saat: 03:22 PM
Sİmarİk İnsanlarİ Gorunce Zaten Bİr Hal Oluyorum Ehh =) Uyuzz Lar
|
Bence
|
|
12-14-2006, Saat: 03:22 PM
Sİmarİk İnsanlarİ Gorunce Zaten Bİr Hal Oluyorum Ehh =) Uyuzz Lar
12-14-2006, Saat: 04:06 PM
HELE BEN ARKADAŞIM KONUYA GÜZEL Bİ ŞEKİL DE PARMAK BASTIN BEN DE ÖLE BİR UYUSSSSSSSSS OLUYOM Kİ ŞIMARIKLARA HİÇ KATLANAMAM............
12-14-2006, Saat: 08:54 PM
bır tas atda........
uyansınlar o ruyadann dermısın =)
12-14-2006, Saat: 09:01 PM
Çok Şimarik İnsanlari Sevmem...
Ama Kendİnİ BeĞenmİŞ İnsanlara Tabİrİ Caİzse Delİ Olurum... |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| buna k?zlar bence uyuz olur | Rüya Güzeli | 58 | 6,423 |
06-12-2008, Saat: 02:17 AM Son Yorum: Patikli_Penguen |
|
| bence bunlara uyus olun | HaLLeDeRiZ | 7 | 1,224 |
07-18-2007, Saat: 10:19 PM Son Yorum: kankusturucu |
|