04-07-2008, Saat: 01:09 PM
senmisin abim?
ben canat abime dedim
ben canat abime dedim
|
kullanıcı adı
|
|
04-07-2008, Saat: 01:09 PM
senmisin abim?
ben canat abime dedim
04-07-2008, Saat: 01:10 PM
Şaka yaptık be ben senin abinin tırnağı bile olamam.
04-07-2008, Saat: 01:12 PM
tabi olamassın
![]() çünkü o tırnak yiyo:yikildim:
04-07-2008, Saat: 01:14 PM
Yemin ediyorum senin gib bir tane daha Asya arasak bulamayız sakın yanlış anlama kötü manada değil senin gibi şakadan anlayan manasında dedim.
04-07-2008, Saat: 01:15 PM
:yikildim:
tabi bulamassınız ![]() bulsanısda almaın orjinal değildir sahtedir kesin
04-07-2008, Saat: 01:30 PM
Senin esprilerine gülmemek elde değil.
04-07-2008, Saat: 01:37 PM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tabi olamassın ..
04-07-2008, Saat: 01:44 PM
:yikildim: asya harbi saka gibisin hae
04-07-2008, Saat: 01:57 PM
Arkadaslar lütfen konuyu dagitmayalim .. (:
04-07-2008, Saat: 01:58 PM
gerçekten şaka gibi
yanındakilere de eşşek şakası :yikildim: |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Eski kullanici adi ve profilimi alma talebi. | asi_ve_mavi | 1 | 1,164 |
01-22-2016, Saat: 07:52 PM Son Yorum: Leader |
|
| Türkçe Kullanıcı Adları Kullanılsın ... | Firari Fırtına | 0 | 1,029 |
09-17-2008, Saat: 09:49 AM Son Yorum: Firari Fırtına |
|
| Kullanıcı adımın değiştirilmesini istiyorum | CaNaT | 38 | 4,386 |
09-16-2008, Saat: 07:24 AM Son Yorum: MaNeSiA |
|
| kullanıcı adıım değişsin.. | kı@ymı@k=) | 15 | 1,865 |
08-11-2008, Saat: 04:23 AM Son Yorum: Firari Fırtına |
|
| kullanıcı adımın değişmesi | Murgullu | 1 | 851 |
04-04-2008, Saat: 12:32 PM Son Yorum: *AnGeL_GirL* |
|