04-29-2008, Saat: 10:54 PM
Yaa arkadaşlar ben karışmazdım ama ne varki dayanamadım ve bende sizler gibi normal bir üyeyim başta Mert olmak üzere diğer arkadaşlar bu konu adı üstünde istekleriniz başlığı altında açılmış bir bölüm ve bu bölümünde bir kuralı var sadece Adminlere istek yapılır onlarda değerlendirir normal üye olarak sizin yada benim hiçbir yetkim yok üzerimize vazife olmayan konulara karışmayalım tamam ben bir istek yapmışım ve belliki düzeltilmesini çok istiyorum ama buna biz üyeler değil adminler karar verir lütfen üzerinize vazife olmayan konulara karışmayın ben sadece yönetim dedim sizlere ne oluyor anlamadım deveam etmeyin yoksa sert çıkmak zorun kalacağım Yönetim kusura bakmasın.

miley33