04-29-2008, Saat: 01:54 PM
Serseri127 o insanına göre değişir bence snde her konuda olduğu gibi konuyu dağıtma. 5n1k arkadaşım doğum gününüz kulu olsun tekrar.
|
nice senelere meleğim:)
|
|
04-29-2008, Saat: 01:54 PM
Serseri127 o insanına göre değişir bence snde her konuda olduğu gibi konuyu dağıtma. 5n1k arkadaşım doğum gününüz kulu olsun tekrar.
04-29-2008, Saat: 02:03 PM
İyıde Bır Bundan Sanane ıkı konu Senı Alakadar Edıyor mu..
Uc..Asyaya Saka yaptıgımı kendı BıLıyo mumkun mertebe benım yaptıgım yorumlara karsılık verme sen ![]() ![]()
04-29-2008, Saat: 02:26 PM
sersim
![]() herkesin bi tarafı melektir ama erkeklerde tıpkı benim gibi o yanını hiç kullanmazlar
04-29-2008, Saat: 02:26 PM
1Adminler bana yorum yapma hakkı vermiş.2Senin bir yetkin yok bana karışamazsın 3 Hep benle uğrşırsın 4 beni sinir etmeye devem etmezsen iyi olur.
04-29-2008, Saat: 02:33 PM
Benım msjıma sakın yorum yapma...!!
İkıncısı SenınLe ugrasan yok..!! Ucuncusu Bana Ne yapmam gerektıgını söyLemem..o kus beynınLe...!! Dort Her tarafın Sınır olsa en Fazla dustugun yerı yakarsın bana sıcagın dokunmaz bıLe..!! Sımdı ZıpLa...!!
04-29-2008, Saat: 02:39 PM
Terbiyeni takın.
04-29-2008, Saat: 03:25 PM
![]() sersim sen büyüksün haso sende küçüklüğünü bil
04-29-2008, Saat: 03:27 PM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
04-29-2008, Saat: 03:40 PM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
04-29-2008, Saat: 07:08 PM
beyler en kücük bi lafta bile tartısma cıkarcak yer arıyorsunuz bir de birbirinize duydugnuz öfke veya cekememezlik ne anlamadım? birazda daha duyarlı olsanız aranızda
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| MaSaL YüzLü Nice MutLu YıLLaRa... | €BeRimSin | 40 | 5,958 |
04-14-2022, Saat: 12:07 AM Son Yorum: wildfang |
|
| SevGiLiLer Günün KutLu Olsun MeLeğim ( PeLin ) | €BeRimSin | 11 | 2,150 |
04-11-2022, Saat: 10:55 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Nice yıllara TutkuM | Xesar | 0 | 1,143 |
04-10-2014, Saat: 10:27 AM Son Yorum: Xesar |
|
| Nice Yıllara # Pè®iM§ii # | Xesar | 2 | 1,057 |
03-14-2014, Saat: 01:20 PM Son Yorum: acemhe |
|
| Nice yıllara Aydos (: | Yaeşaren | 6 | 1,612 |
09-27-2011, Saat: 11:00 PM Son Yorum: Aydos37 |
|