05-09-2008, Saat: 06:04 PM
e arkadaşım liste şeklinde yazsaydın bari bu kişileride bizde varmıyız yokmuyuz görseydik
|
gıjjık oluommmm...
|
|
05-09-2008, Saat: 06:04 PM
e arkadaşım liste şeklinde yazsaydın bari bu kişileride bizde varmıyız yokmuyuz görseydik
05-09-2008, Saat: 06:06 PM
€kim Rüzqarı Adlı Kullanıcıdan Alıntı::yikildim: ole oldu virusu yakında forma yaycam savas cıkcak..d ![]() :
05-09-2008, Saat: 06:07 PM
Yenemuko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:e arkadaşım liste şeklinde yazsaydın bari bu kişileride bizde varmıyız yokmuyuz görseydik ayıp olur simdi omas..D.d ama sanada gıjjım.. ![]() ![]() ![]() ![]()
05-09-2008, Saat: 06:07 PM
Yenemuko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:e arkadaşım liste şeklinde yazsaydın bari bu kişileride bizde varmıyız yokmuyuz görseydikAman hea Faruk Aßi öLe yaßdıında ßanLanmı$dı :S
Âh be.
05-09-2008, Saat: 06:07 PM
kesin bana oLusundur
![]() ![]() ![]() bende aynı bazı kişiLere gıcık oLuyorum
05-09-2008, Saat: 06:09 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ayıp olur simdi omas..D.dsebeni sorsam sölermisin peki ![]() PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Aman hea pardon pckom biliordum öle bir olay olduğunu
05-09-2008, Saat: 06:10 PM
evet anlasılan formun sesi oldum herkes birilerine gıjjıkmış..D:
![]() :
05-09-2008, Saat: 06:11 PM
sebeni sorsam sölermisin peki
![]() nicine mikine gıjjım kardesim.. ![]() ![]()
05-09-2008, Saat: 06:13 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sebeni sorsam sölermisin peki tmm saol açıklama için ![]() imzalarım olmasında gerisi sorun deil
05-09-2008, Saat: 06:16 PM
yok hacı okadarda diil herkesi kalbi kendine..d
![]() ![]() hem senle daa yeni muhatap oldum sana nie gıjjık oluum bundan sora belki ama var 1 kaç kişi..D ![]() ![]() :
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|