05-13-2008, Saat: 10:04 AM
biliyorum ya tabikide ben şaka yapıyorum zaten
yok ya benimde yaklaştıda günLer sayıyorum:S

yok ya benimde yaklaştıda günLer sayıyorum:S
|
İyiki doğdun abla :)
|
|
05-13-2008, Saat: 10:04 AM
biliyorum ya tabikide ben şaka yapıyorum zaten
![]() yok ya benimde yaklaştıda günLer sayıyorum:S
05-13-2008, Saat: 10:05 AM
teşekür ederim canımm adım LeyLa
05-13-2008, Saat: 10:08 AM
aMyLee Adlı Kullanıcıdan Alıntı:teşekür ederim canımm adım LeyLa bende nurhan memnun oldum..
05-13-2008, Saat: 10:09 AM
bnde canımm (:
05-13-2008, Saat: 11:20 AM
Gözlerinden ışık,yüreğinden sevgi,hayatından başarı eksik olmasın,nice yıllara daha sevdiklerinle beraber yaşaman temennisi ile...
05-13-2008, Saat: 12:05 PM
Dogum gunun kutlu oLsnn nice senelere TatLim
05-13-2008, Saat: 01:37 PM
Nice yıllara sağlıklı mutlu ailenle sevdiklerinle geçirmen dileğiyle LEYLA
05-13-2008, Saat: 01:46 PM
![]() DOÄžUM GÜNÜN KUTLU OLSUN MUTLU YILLAR SAÄžLIKLI VE MUTLU BİR YIL GEÇİRMEN DİLEÄžİYLE İYİKİ DOÄžDUN LEYLA.
05-13-2008, Saat: 02:44 PM
Sevdiklerinle ve ailenle daha nice mutlu yıllara..
![]() İyi ki doğdun..Doğum günün kutlu olsun LeyLa..
05-13-2008, Saat: 02:52 PM
Iyıkı Dogundun bacım
![]() ![]() ![]() ALLah SevdıkLErınLe bır omur Mutlu gunLEr Gecırmenı sagLasın.. ![]() ![]() |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| İyiki doğdun ONAÇ | Xesar | 8 | 1,729 |
02-03-2014, Saat: 07:08 PM Son Yorum: onaç |
|
| İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) | ZencefiL | 10 | 1,842 |
03-28-2012, Saat: 12:00 PM Son Yorum: history |
|
| İyi ki Doğdun MaSaL | CaNaT | 6 | 1,636 |
12-29-2011, Saat: 10:44 PM Son Yorum: eRCi |
|
| İyiki doğdun MAvişben :D | ZencefiL | 15 | 2,454 |
06-11-2011, Saat: 12:11 AM Son Yorum: acemhe |
|
| iyiki doğdun Leader | sıla | 9 | 1,953 |
05-26-2011, Saat: 10:01 AM Son Yorum: sıla |
|