×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"O da 1$ey mi.."
#11
foRumda oLsa ßeLki aLınıR da CokTan Cıkmı$ kiBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#12
he ya cikti gitsin azcik vatani gorevini yapsin temebel sazanBig Grin
Ara
Cevapla
#13
oda bısye mı ben varya Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#14
ya gicik etmesenizee Big Grin bi yandan serseri bi yandan digeriBig Grin
katiliyorum sana benden bazen gicik oluyom ama asiri degilBig Grin
Ara
Cevapla
#15
SeVDa MaSaLı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ya gicik etmesenizee Big Grin bi yandan serseri bi yandan digeriBig Grin
katiliyorum sana benden bazen gicik oluyom ama asiri degilBig Grin
ßen a$ıRı Big GrinD
Âh be.
Ara
Cevapla
#16
O bısey mı yıllar once bı konu acmıstım bu kadar yorum almamıstı be...SadSadSadSad
Ara
Cevapla
#17
SerSiii :kizgin:
Âh be.
Ara
Cevapla
#18
Oda bısey mı be apc kom :..SadSadSadSad
Ara
Cevapla
#19
ßi inSanın ßu kadaR üStüne qeLinmeZ ki AmaSad
Âh be.
Ara
Cevapla
#20
oda bır sey mı beaaaaa
Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi