05-18-2008, Saat: 01:30 PM
foRumda oLsa ßeLki aLınıR da CokTan Cıkmı$ ki

Âh be.
|
"O da 1$ey mi.."
|
|
05-18-2008, Saat: 01:35 PM
he ya cikti gitsin azcik vatani gorevini yapsin temebel sazan
05-18-2008, Saat: 01:58 PM
oda bısye mı ben varya
![]() ![]() ![]()
05-18-2008, Saat: 03:10 PM
ya gicik etmesenizee
bi yandan serseri bi yandan digeri![]() katiliyorum sana benden bazen gicik oluyom ama asiri degil
05-18-2008, Saat: 05:50 PM
SeVDa MaSaLı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ya gicik etmesenizeeßen a$ıRı D
Âh be.
05-18-2008, Saat: 05:52 PM
O bısey mı yıllar once bı konu acmıstım bu kadar yorum almamıstı be...
![]() ![]() ![]()
05-18-2008, Saat: 06:19 PM
Oda bısey mı be apc kom :..
![]() ![]() ![]()
05-18-2008, Saat: 06:23 PM
oda bır sey mı beaaaaa
![]() ![]() ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|