×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Simla, iyiki doğdun ..
#11
doğum günün kutlu olsun Smile
Ara
Cevapla
#12
beğenmem mi yenemuko çok teşekkür ederim inan çok mutlu ettin beni ve diğer arkadaşlarım da öyleSmile
sağolasın antisos Wink
Ara
Cevapla
#13
simla Adlı Kullanıcıdan Alıntı:beğenmem mi yenemuko çok teşekkür ederim inan çok mutlu ettin beni ve diğer arkadaşlarım da öyleSmile
sağolasın antisos Wink


rica ederim simla sem daha iilerine layıksın ama sanal alemde ancak bu kadar gelior elimden beğenmene sevindim

yalnız üzülerek şunuda sölemeden geçemicem cnm bir yaş daha yaşlandın farkındaysan Smile
Ara
Cevapla
#14
nice mutlu yıllara simlacım buqün benim kankimin selinni de dogum qünüSmileSmile
Ara
Cevapla
#15
Yüreğinden gelen o gülücükler hiç eksik olmasın yüzünden..Smile İyi ki doğdun bitanem iyi ki varsın..Smile İyi ki tanımışım seni..SmileSmileSmile Seni çok seviyoruuuuuuuuuuummmmm...Smile Daha birlikte nice mutlu senelere...(Konuyu ben açıcaktım ama kısmet olmadı Smile )
Ara
Cevapla
#16
NiCe mutLu yıLLaRa..Cool
Âh be.
Ara
Cevapla
#17
yeni yasında mutluluk hep seni kovalasın..Big GrinBig Grin

artık mutlu olmaktan sıkıl ii mi..D:Big Grin
Ara
Cevapla
#18
Doğum Günün KutLu oLsunnn.. Nice MutLu seneLere..SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#19
Yenemuko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:rica ederim simla sem daha iilerine layıksın ama sanal alemde ancak bu kadar gelior elimden beğenmene sevindim

yalnız üzülerek şunuda sölemeden geçemicem cnm bir yaş daha yaşlandın farkındaysan Smile

çok teşekkür ederim yenemuko Smile Smile çiçek benim için en güzel hediyedir bir de gül olursa Smile
evet 1 yılı daha devirdik yıllar çok çabuk geçiyor ömür dediğimiz çok kısa aslındaSmile
Ara
Cevapla
#20
Nurcan:) Adlı Kullanıcıdan Alıntı:nice mutlu yıllara simlacım buqün benim kankimin selinni de dogum qünüSmileSmile
teşekkür ederim nurcancım öpüyorum seni Smile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) ZencefiL 10 1,842 03-28-2012, Saat: 12:00 PM
Son Yorum: history
  İyi ki Doğdun MaSaL CaNaT 6 1,636 12-29-2011, Saat: 10:44 PM
Son Yorum: eRCi
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi