05-28-2008, Saat: 07:50 PM
Neyse ki geçmiş ..
(:
(:
|
Ahh Ahh Bu Bilgisayar Ömrümü Yediii:@
|
|
05-28-2008, Saat: 07:50 PM
Neyse ki geçmiş ..
(:
05-28-2008, Saat: 09:10 PM
Saklimsin
yok bebem silldim hepsini temizledimm ben sen deglimm yanii![]() ![]() ( bulasik) :yikildim:![]() Evet Nurcum Neyseki Gecti
05-29-2008, Saat: 02:50 PM
virüse yazık ordan oraya ordan oraaya
![]()
05-29-2008, Saat: 05:19 PM
Bana yazikk asill sabaha kadar ugrastimm onu temize cikartmak icin
05-29-2008, Saat: 07:57 PM
ayy yazık sana 4'é KaDaR UqRaŞmıŞıN ...
:kiyamam:nasıL yedin O wiRü$ü yHa ![]() ßaNaDa HéP qéLi0Du $inir oLuODum Taßy AçmıOduM
05-29-2008, Saat: 08:12 PM
Aynı durum benimde başıma geldi uyuz olan senmi benmi anlamadım abla.
05-30-2008, Saat: 03:38 PM
chatlaq arkadasimdan dosya geldi ben ve arkadaslarim yaziodu bende o yolladi sandim kabul etim dosyayi actim pc kafayi yedi zaten
![]() hehe ikimizde olalim ablam
05-31-2008, Saat: 09:41 AM
![]() ![]() ![]() ............
06-06-2008, Saat: 04:23 PM
![]() ![]() ![]() :dallahım yarabbimm
06-09-2008, Saat: 07:26 PM
![]() ![]() yaa öylee bende öle demistim 3 dogru geliyodu saat
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|