06-17-2008, Saat: 12:45 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Aynen Aynen :yikildim:
Hayir birde birisi karsimda kasininca duramam ben ondn daha cok kasinirim deLi oldum ya
|
Gercekten Uyuz Oluyorum!
|
|
06-17-2008, Saat: 12:45 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Aynen Aynen :yikildim: Hayir birde birisi karsimda kasininca duramam ben ondn daha cok kasinirim deLi oldum ya
06-17-2008, Saat: 12:46 PM
ѕαкℓıмѕıη Adlı Kullanıcıdan Alıntı:vaLLada biLLahada Dedimya işsiz kalıp düşünmektense uyuz olup kaşınmak daha iyidir.
06-17-2008, Saat: 12:47 PM
amma güldün sekerim ya
Ben bi öglen yemegimi yiyimde geliyim görüsürz mjsk ..
06-17-2008, Saat: 12:47 PM
Delikanli_yurek Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Dedimya işsiz kalıp düşünmektense uyuz olup kaşınmak daha iyidir. NaLaka ...
06-17-2008, Saat: 12:49 PM
ѕαкℓıмѕıη Adlı Kullanıcıdan Alıntı:amma güldün sekerim ya Komik ![]() Neyse afiyet olsun..
Âh be.
06-17-2008, Saat: 01:37 PM
Kaşiyim mi meleğim ..
miley17:
06-17-2008, Saat: 01:44 PM
Oyşş, yerim seni
miley17:
06-18-2008, Saat: 01:55 PM
:yikildim: valla bizimkide ole kasinio
ama ben uyuzluktan deil keneden korkuom oda acaip kasinti yapiomus cumleten uuyzu mu oluoz yoksa
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) | €stapitipiti | 11 | 2,102 |
04-13-2022, Saat: 05:18 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum | PaPaTYa_PReNSeS | 6 | 1,404 |
04-12-2022, Saat: 12:08 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum | senem albayrak | 9 | 1,713 |
04-08-2022, Saat: 02:48 PM Son Yorum: wildfang |
|
| hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... | gaye sultan | 5 | 1,656 |
04-07-2022, Saat: 01:03 AM Son Yorum: wildfang |
|
| ya bak giderayak uyuz oldum | bilgeis | 4 | 1,361 |
04-06-2022, Saat: 09:54 AM Son Yorum: wildfang |
|