×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
üyelik
#11
Bebeğim

Sen beniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çok üzdün
SENİ ÇOK SEVİYORUM GİTME TMM MI BİDAHA

YOKSA ÖLÜRÜMMMMMMMMMMMM

3 sene az değil PERİİİİİİİİİİİİİİ
Bak koca Adam olduk gitme Yakışmıyor sana

Seni Seviyorum çapkın değilim

SENİİİİİİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUMM


Arkadaşlar verdiğim rahatsılıktan dolayı özür konuyu silinSmile

KİM üyeliğini silecekti
Tongue

AŞKIMM PERİM BEBEÄžİMMMMMMMMMMMMMMM
kurban olurum san

enddles Kapanacam ayağına şimdi

mcxxcm aşkımsın
Ara
Cevapla
#12
hayırlıı olsun (:

artık ders alabilirim sizden Tongue Wink
Ara
Cevapla
#13
sende üzme Bende Gitmemmmm Deli Aşkimmmmmmmmmmmmm...
Ara
Cevapla
#14
tşkler Serhat.

Valla çok üzülmüştüm

ama saolsun peri geldi
Ara
Cevapla
#15
Kendine iyi bak bir "veda" degil "elveda" cumlesidir cogu zaman. O uc kelimeden cok daha fazlasini gizler icinde...



Tşkler serhat
Ara
Cevapla
#16
aşk böyle birşey olsa gerek.
Allah mutluluğunuzu daim etsin.
umarım hiçbirşey ayıramaz sizi....Smile
Ara
Cevapla
#17
ikiniside tanımıorm ama
bu söz grçekten çok anlamlıydı
Alıntı:

MASALLAR PERİSİZ OLURMU?
Ara
Cevapla
#18
Teşekürler rapunzel....
Bizimkisi AŞK degıl
Aşktan öte bir şey........
Olsak ta olmasak ta degşmez ömür boyu
Ara
Cevapla
#19
Olmaz di mi manesıaSmile
Ara
Cevapla
#20
Ne güzel .. Smile

Mutlulugunuz her daim olsun insallah ..
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Üyelik Silme Talebi. NyxeM 0 1,022 02-20-2014, Saat: 12:54 AM
Son Yorum: NyxeM
  Üyelik... play-54 7 1,367 09-25-2008, Saat: 07:09 AM
Son Yorum: play-54
  üyelik Iptalll!!!!!!!!!!!!!!! Tr-laz 23 3,006 03-24-2008, Saat: 12:32 AM
Son Yorum: BiRiciGim



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi