06-26-2008, Saat: 10:42 PM
duquu güzeL söyLemiş aslında girmek istemyosan kfür edip banLanmayı bekLeyeceğine siteye girmezsin:S
ki yanlış anlama beni :S
ki yanlış anlama beni :S
|
Simdi Tam Zamani..
|
|
06-26-2008, Saat: 10:42 PM
duquu güzeL söyLemiş aslında girmek istemyosan kfür edip banLanmayı bekLeyeceğine siteye girmezsin:S
ki yanlış anlama beni :S
06-26-2008, Saat: 10:45 PM
Anlamiyorsunuz Anlamicaksinizda Bosverin Banlanmami Bekliyorum Ben Konuya Aldiris Edip Zaman Bile Ayirmayim Benden Taysiye
07-08-2008, Saat: 12:42 PM
ya boşver siteye girme unutulursun bi gün istersen geri dönersin
07-08-2008, Saat: 12:57 PM
Bu konu çoktan kapanmadı mı ?
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|